آخرین وضعیت مصدومان استقلال؛ آندو بعد از راه‌آهن

http://u.goal.com/294900/294903_heroa.jpg

استقلال در آستانه دیدار حساس مقابل راه‌آهن همچنان با مشکل مصدومیت تعدادی از بازیکن‌هایش روبه‌رو است. آندو تیموریان که دیدار آسیایی مقابل بوریرام را هم از دست داد و هاشم بیک‌زاده که مقابل حریف تایلندی بعد از هفته‌ها به میدان برگشت اما دوباره مصدوم شد.

امین نوروزی، پزشک تیم استقلال درباره آخرین وضعیت مصدومان این تیم می‌گوید: «آندرانيك تيموريان شرايطش خيلي بهتر شده و اگر همین‌طور پيش برود از روز دوشنبه مي‌تواند تمريناتش را شروع كند. هاشم بيك‌زاده از ناحيه چهارسر مشكل داشت كه اين موضوع حل شد ولي در بازي با بوريرام كمي از ناحيه مچ پا دچار مشكل شد كه البته اين موضوع جدي نيست و او مي‌تواند از امروز تمرين كند. احمد جمشيديان هم تمرينات قدرتي‌اش را شروع كرده و ان‌شاءا... از حدود 3 هفته ديگر مي‌تواند در كنار تيم باشد. اميرحسين صادقي هم دچار ضرب‌ديدگي در دستش شده كه با وجود اين، با غيرت مثال‌زدني‌اش براي استقلال به ميدان رفت.»

اما به نظر می‌رسد اين فصل مصدوميت‌ها قدری زودتر از معمول سراغ استقلال آمده است. نوروزي دلایل این اتفاق را این‌گونه تشریح می‌کند: «متاسفانه همان‌طور كه پيش از اين هم در صحبت‌هايم گفته بودم، دير شروع شدن تمرينات باعث شد تا كار، كمي براي تيم سخت پيش برود. به هرحال وقتي ليگ تمام مي‌شود بازيكن نياز به چهار هفته استراحت دارد تا به لحاظ آرامش فكري و رواني و استراحت بدني به فرم نرمال برگردد. ملي‌پوشان ما دير به تمرينات اضافه شدند و البته در اين بين استراحت كافي هم نداشتند. همه اين‌ها باعث شد تمرينات بدنسازي را كامل انجام ندهند و حتي بازيكناني هم كه خوب استراحت كرده بودند، به واسطه دير شروع شدن تمرينات، نتوانستند تمرينات بدنسازي را كامل دنبال كنند.»

پزشک تیم استقلال معتقد است با توجه به اين دلايل و البته اين‌كه بازي‌ها هم چند روز يك بار انجام می‌شوند، پیش آمدن این مشکلات تا حدودی برای بازیکنان طبیعی است. نوروزی می‌گوید: «آندرانيك تيموريان از تيم ملي با مصدوميت آمد، هاشم بيك‌زاده هم همين‌طور، احمد جمشيديان هم كه از ناحيه شكم دچار مصدوميت شد و همه اين‌ها باعث شد كادر پزشكي از اول فصل با مصدوميت‌ها روبرو باشند. حالا اما بيك‌زاده رسيده، ساموئل هم همينطور و البته بدنساز تيم يعني آقاي حاج‌قاسم هم زحمت مي‌كشند تا با استفاده از تمهيدات لازم و استفاده از علم و تجربه‌شان، بازيكنان را در فرم خوب آمادگي بدني قرار دهند...»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 3 شهريور 1392 ا 6:0 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.