تعبیه جایگاهی برای معارفه بیل در ورزشگاه برنابئو

روز جمعه ساعت 8 صبح بود که کارگران ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، مشغول تمیز کردن صندلی های ورزشگاه بعد از برگزاری بازی بزرگداشت رائول گونسالس بودند.دو ساعت بعد وقتی ده ها توریست برای بازدید از تور برنابئو وارد ورزشگاه شدند، همه یک سوال می پرسیدند:« این جایگاه نصب شده برای چیست؟»

سران باشگاه مادریدی روز جمعه جایگاه ویژه ای را در ورزشگاه برنابئو تعبیه کردند که در جریان مراسم معارفه ایسکو، اییارامندی و کارواخال نیز مورد استفاده قرار گرفته بود. این بدین معناست که بیل در مسیر برنابئو است و این جایگاه برای استقبال از او تعبیه شده است.

سران باشگاه مادریدی قصد دارند تا در زودترین زمان ممکن مراسم معارفه بیل را برگزار کنند و از همین رو بازدید کنندگان از تور برنابئو می توانند این جایگاه ویژه را که برای میزبانی از بیل آماده می شود ببینند. این بدان معناست که کار تمام شده و توافقات حاصل شده است. رئالی ها با پرداخت 90 میلیون یورو بیل را خواهند خرید و سران تاتنهام خواهان آن هستند که این پول به یک باره پرداخت شود ولی در صورتی که رئالی ها پرداخت این پول را 4 قسطی بکنند می بایست مبلغی بیش از 100 میلیون یورو بپردازند.


foton


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 3 شهريور 1392 ا 5:57 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.