ویلاس بواس: توقع ندارم که بیل برای تماشای بازی ما به ورزشگاه بیاید

http://u.goal.com/308200/308261_heroa.jpg

آندره ویلاس بواس سرمربی جوان تاتنهام در صحبت هایی اعلام کرده که توقع ندارد که گرث بیل، ستاره ولزی تیمش در بازی روز یکشنبه این تیم مقابل سوانسی برای تماشای بازی به ورزشگاه بیاید.

بیل که این روزها به دلیل عدم آمادگی فیزیکی ایده آل از میادین ورزشی به دور است ، به تنهایی به تمرین می پردازد و بیش از هرزمان دیگری بر خواسته اش برای پیوستن به رئال مادرید تاکید می کند. او حالا در ماربیای اسپانیاست و انتظار می رود که در آینده ای نزدیک خبر انتقالش به رئال مادرید اعلام شود.

دراین میان آندره ویلاس بواس در صحبت هایی گفته:« هیچ قانون و یا اجباری برای بازیکنانی که نامشان در لیست بازیکنان آماده تیم نیست وجود ندارد که آنها را روی نیمکت ذخیره های تیم یا در داخل استادیوم قرار دهد. از همین رو توقع ندارم که گرث بیل را روز یکشنبه در ورزشگاه ببینیم.»

امروز سران رئال مادرید جایگاه ویژه ای را برای مراسم معارفه قریب الوقوع بیل تدارک دیده اند و از همین رو طبیعی هم هست که بیل بازی روز یکشنبه تیمش را از نزدیک تماشا نکند. او روز گذشته در کمپ تمرینی تاتنهام به تنهایی به تمرین پرداخت و برای بازی مقابل سوانسی نامش را در لیست بازیکنان آماده تاتنهام نمی بیند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 2 شهريور 1392 ا 23:51 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.