گزارش روز- گاف فروشگاه آنلاین رئال مادرید: فروش پیراهن بیل برای چند دقیقه

این طور به نظر می رسد که باید تاساعاتی دیگر منتظر اعلام رسمی خبر انتقال گرث بیل به باشگاه مادریدی باشیم. رسانه های اسپانیایی در گزارشهای خود به این نکته اشاره کرده اند که مادریدی ها برای اعلام رسمی خبر خریداری بیل منتظر بودند تا دیدار جام سانتیاگو برنابئو برگزار شود.

دیشب در این تورنمنت، رئال مادرید با نتیجه 0-5 از سد السد قطر عبور کرد و حالا همه چیز برای اعلام رسمی این خبر مهیاست. از سوی دیگر روزنامه اسپورت کاتالونیا در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که فروشگاه رسمی باشگاه رئال مادرید فروش پیراهن با شماره و نام بیل راآغاز کرد و البته بعد از دقایقی این فروشگاه تعطیل شد.

در لیست شماره های فروشگاه رسمی رئال مادرید برای سفارش پیراهن ، نام و شماره گرث بیل نیز دیده می شد و البته بلافاصله سران باشگاه مادریدی فروشگاه آنلاینشان را تعطیل کردند تا از جنجالی شدن و رسانه ای شدن هرچه بیشتر این گاف بزرگ جلوگیری کنند.

ولی این نشان دهنده آن است که تا ساعات و یا شاید چند روز دیگر، 100 میلیون یورو از حساب باشگاه مادریدی به حساب تاتنهام واریز خواهد شد و گرث بیل ولزی با محقق شدن آرزویش چمدانهایش را به مقصد مادرید خواهد بست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 1 شهريور 1392 ا 15:29 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.