بازگشت لوکا رفتم ابو


لوکا بوناچیچ
ok

سايت گل- بركناري ابراهيم قاسمپور از سرمربيگري مس كرمان و انتخاب لوكا بوناچيچ به‌جاي او را بايد يكي از عجيب‌ترين تصميمات مديريتي در فصل اخير برشمرد.

قاسمپور از مدت‌ها پيش بر سر امضا نشدن متمم قراردادش با مديران مس دچار اختلاف شده بود و بالاخره لجبازي مسئولان باشگاه كار را به جدايي كشاند. اين در حالي بود كه مس بعد از يك شروع ضعيف در ليگ برتر تازه روي دور افتاده و با نتايج بسيار خوبش در هفته‌هاي اخير به جمع مدعيان بالاي جدول راه يافته است.

اختلاف مس با قاسمپور ظاهرا بر سر يك مبلغ 350 ميليوني بود و لابد حالا مسئولان باشگاه كرماني مدعي هستند قطع همكاري با «ابو» يك صرفه‌جويي مالي براي باشگاه به همراه داشته است. اما كيست كه نداند جذب يك سرمربي خارجي در اين مقطع و با قيمت‌هاي فعلي ارز، آن‌قدر خرج روي دست باشگاه خواهد گذاشت كه استفاده از كلمه «صرفه‌جويي» بيشتر به شوخي شبيه باشد. بدون ترديد حفظ قاسمپور و پرداخت تمام و كمال حق و حقوق او براي باشگاه به‌صرفه‌تر تمام مي‌شد.

 

استخدام بوناچيچ در زمينه فني و به خصوص اخلاقي هم تصميم مدبرانه‌اي به نظر نمي‌رسد. مسئولان مس كه از اخلاق تند قاسمپور ناراضي بودند حالا خودشان را دچار كسي كرده‌اند كه در عصبانيت و تندمزاجي هيچ سرمربي ديگري در ايران به گردش نمي‌رسد. هنوز از ياد نبرده‌ايم كه آخرين تجربه سرمربيگري لوكا در ايران هدايت سپاهان در ابتداي ليگ يازدهم بود كه بعد از درگيري‌هاي بي‌پايان با ستاره‌هاي سپاهان از اين تيم جدا شد و بعد از او اصفهاني‌ها دوباره راه قهرماني را پيدا كردند.

احتمالا با بازگشت لوكا به ليگ برتر دوباره بايد شاهد واكنش‌هاي عجيب و غريب او در نشست‌هاي مطبوعاتي باشيم كه از رفتار متعارف يك مربي حرفه‌اي فرسنگ‌ها فاصله دارد. بعيد نيست كه در آينده نزديك مجبور باشيم استخدام او توسط كرماني‌ها را در ميان گاف‌هاي مديريتي فوتبال‌مان ثبت كنيم. شايد هم مسئولان مس توجيه مناسبي براي اين تصميم دارند كه اهالي فوتبال از آن بي‌خبرند!


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 8 دی 1391 ا 14:5 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.