طوفان هریرود 5-0 اسپین غر بازان: شروع طوفانی,طوفان هریرود در شروع فصل جدید لیگ افغانستان

http://afghanpremierleague.com/sites/default/files/styles/img_683_271/public/RAPL-2013---Toofan-Harirod-vs-De-Spinghar-Bazan-6.jpg

روز پنجشنبه دومین فصل ازمسابقات لیگ برتر افغانستان آغاز شد .در اولین دیدار از رقابت های این فصل ،طوفان هریرود موفق شد تا با نتیجه قاطعانه 0-5 از سد اسپین غر بازان عبور کند.

درنیمه اول این بازی، بازیکنان طوفان هریرود به راحتی از سد مدافعان تیم حریف عبور می کردند و کنترل بازی را در دست داشتند.در همین نیمه بود که وحید نادم از روی نقطه پنالتی گل تیم نماینده غرب افغانستان را به ثمر رساند تا هواداران تیمش راشاد کرده و اولین گل تیمش در فصل جدید رقابتها را به نام خودش ثبت کند.

البته تیم حریف هم واکنش خوبی نشان داد و چندین موقعیت گلزنی را رقم زد ولی قدرت طوفان هریرود غیرقابل انکاربود و آنها با اقتدار کنترل اوضاع را در دست گرفتند و نکبدالله ازادانی توانست برای دومین بار برای تیمش به گل برسد.

سومین گل آنها در دقیقه 27 بازی از راه رسید و جلال افشار توپ را به سمت چپ دروازه تیم حریف کوبید. گل او به قدری زیبا بود که هواداران دو تیم و بازیکنان دو تیم به تمجید از او پرداختند.

نیمه اول با برتری 0-3 طوفان هریرود به پایان رسید و در دقیقه 70 بازی بود که معروف محمدی دوباره برای طوفان گلزنی کرد و درنهایت این غلامرضا یعقوبی بود که پنجمین گل تیمش را به ثمر رساند تا طوفان هریرود فصل جدید رقابتهای لیگ افغانستان را با اقتدار و با برد0-5 آغاز کند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 1 شهريور 1392 ا 14:48 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.