رائول (2): کریس،بهترین سرمایه گذاری باشگاه مادریدی بود؛فصل به فصل راجع به آینده ام تصمیم می گیرم

 

http://u.goal.com/157700/157770_heroa.jpg

رائول گونسالس، کاپیتان اسبق باشگاه رئال مادرید حالا درخانه اش، سانتیاگو برنابئو است. امشب قرار است دو تیم رئال مادرید و السد قطر ، تیمهای اسبق و فعلی رائول در جام سانتیاگو برنابئو مقابل هم قرار بگیرند و رائول در هر نیمه برای یک تیم بازی خواهد کرد.

او دیشب در کنار امیلیو بوتراگنیو، مدیر روابط عمومی باشگاه رئال مادرید در کنفرانسی خبری شرکت کرد که شما را به خواندن صحبت های او دعوت می کنیم. این قسمت دوم و پایانی این گفتگوی بلند است:

*ارزشهای رئال را در چه چیزهایی می بینی؟

تلاش، احترام، فروتنی و انسجام .درسال 1992 وقتی که من به این تیم آمدم به من یاد دادند تابرای رسیدن به پیروزی خوب بازی کنم و به تمام حریفان احترام بگذارم.بازی دوستانه معنایی ندارد و باید از پرچم تیم طوری دفاع کرد که انگار هر بازی، بازی فینال است. این ما بازیکنان باتجربه تیم هستیم که باید این ارزشها را به جوان ترها منتقل کنیم.

*نظرت درمورد تمدید قرارداد کریستیانو چیست؟

فکر می کنم که باید شرایط را فراهم کنند که او دراینجا از فوتبال خداحافظی کند. امیدوارم که کریس در رئال مباند.او بهترین سرمایه گذاری باشگاه مادریدی بود. رونالدو عطش زیادی داردو از موفقیت خسته نمی شود.امیدوارم که بتواند ادامه دهد و سران رئال بتوانند قراردادش را تمدید کنند

*نظرتان درمورد بخش هایی از هواداران رئال که به نشانه اعتراض برای کاسیاس سوت می زدند چیست؟

این طور نیست. تمام مادریدی ها می دانند که کاسیاس برایشان چه کارهایی انجام داده. رئالی ها حالا پروژه جدیدی پیش رو دارندو همه در یک مسیر حرکت می کنند و کاسیاس هم درهمین مسیر است. این سرمربی تیم است که تصمیم گیری می کند. کاسیاس هم رو به جلو می رود و فرصتهای کافی برای حضور در ترکیب تیم را خواهد یافت.

*شرایط کاسیاس را چطور می بینی؟

این سوال را باید ازاو پرسید . ایکر 31 یا 32 ساله است.او دروازه بان است و در بهترین سن و سال ممکن برای دروازه بانی است و 4 یا 5 سال دیگر در بالاترین سطح ممکن به فوتبال ادامه خواهد داد. چند ماه پیش در دوحه او را دیدم ومملو از هیجان بودو فکر کنم که می خواهدفوتبالش را ادامه دهد. در پروژه جدید رئال همه باید با هم متحد باشند و دریک مسیر حرکت کنند.ایکر هم نقش کاپیتان تیم را خواهد داشت و به هم تیمی هایش کمک خواهد کرد.

*دوست دارید که بیل به رئال مادرید بیاید؟

بیل بازیکنی ویران کننده است و در فصول اخیر تفاوت ها را رقم زده. بعد از کریستیانو و مسی او بازیکنی است که بیشترین فشار را به حریفان می آورد. رئال عزمش را برای خریداری او جزم کرده و تلاش زیادی را دراین راستاانجام خواهد داد.اگر این اتفاق بیفتد،همه خوشحال خواهند شد.

*پروژه جدیدرئال به چه ترتیب است؟آیا رئال اصلا به بیل نیاز دارد؟

اگر تیم برای خرید بیل تلاش می کند،به این خاطر است که فکرمی کنندکه بیل برای تیم مهم خواهد بود.تمام ما مادریدی هاهیجان زیادی داریم.

*نظرتان درمورد قیمت بیل چیست؟

بایدعملکرد او رادید. قیمت کریس به نظر خیلی زیاد می رسید ولی الان می بینیم که قیمتش چه کم بوده.بازار به این ترتیب است.اگر  توافق حاصل شود..قیمت هرچه می خواهد،باشد..بعد از آن خواهیم دید که آیا او ارزش پرداخت این مبلغ را داشته یا نه.گاهی وقتها پولهای هنگفتی پرداخت می شود ولی بازیکن نمی تواند عملکرد قابل قبولی را به نمایش بگذارد

*رائول امروز با رائول سه سال پیش چه فرقهایی کرده؟

من سه سال مسن تر شده ام، بچه هایم بزرگتر شده اند ولی هنوز انگیزه های زیادی برای فوتبال بازی کردن دارم. سال به سال درمورد ادامه حضورم در دنیای فوتبال تصمیم گیری می کنم.چون امروز خوب هستم ولی نمی دانم که ده ماه دیگر چه شرایطی دارم

*کریستین بنیتس، بازیکن اکوادوری الجیش قطر اخیرا دراین کشور درگذشت

خیلی حیف شد که او این گونه درگذشت.او یک بازیکن آینده دار بود و همه ما از مرگ او متعجب شدیم. از همینجا با خانواده وعزیزانش ابراز همدردی می کنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 1 شهريور 1392 ا 1:21 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.