و باز هم ایکر مقدس

Iker Casillas - Spain

در شرایطی که ژوزه مورینیو، ایکر کاسیاس را در بازی با مالاگا بنا به دلایل تکنیکی روی نیمکت ذخیره ها قرارداد، دروازه بان و کاپیتان  مادریدی ها پایه ثابت تمام لیست های تیم منتخب سال 2012 به انتخاب رسانه های مختلف می شود.

چند روز پیش روزنامه بریتانیایی گاردین ایکر کاسیاس را بالاتر از بوفون، نویر، چک و هارت به عنوان دروازه بان تیم منتخبش در سال 2012 معرفی  کرد و حالا هم روزنامه اکیپ فرانسه نام کاسیاس را در جمع 11 بازیکن برترش در سال 2012 معرفی کرده.

تیم منتخب سال 2012 روزنامه اکیپ نتیجه یک رای گیری در دفتر این روزنامه است. سال گذشته نویر دروازه بان تیم 11 نفره منتخب سال 2011 بود ولی امسال کاسیاس توانسته با پیشی گرفتن از سایرین این جایگاه را مال خود کند.

 

در گزارش منتشره درفرانس فوتبال و در توصیف عملکرد این فصل کاسیاس می خوانیم:« او درون دروازه فوق العاده است. در سن 31 سالگی به کمال بلوغ رسیده؛ حتی اگر ژوزه مورینیو همیشه این نظر را نداشته باشد.»

در این لیست نام 4بازیکن از بارسلونا ( جوردی آلبا، چابی، اینیستا و لیونل مسی) و 4 بازیکن از رئال ( ایکر کاسیاس، سرخیو راموس، ژابی آلونسو و کریستیانو رونالدو ) دیده می شوند و فیلیپ لام (از بایرن مونیخ) ، ونسان کمپانی (از منچسترسیتی) و رامیرس (از چلسی) این لیست را کامل می کنند.

این درحالی است که درمقایسه با تیم منتخب سال 2011 اکیپ، مانوئل نویر، دانی الوس و مارسلو، نمانیا ویدیچ، جرارد پیکه، سرخیو بوسکتس و داوید سیلوا از لیست امسال خط خورده اند و چابی،اینیستا، مسی و کریس رونالدو به سان پارسال نامشان را در لیست امسال نیز می بینند




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 8 دی 1391 ا 13:10 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.