کورینتیانس : با خرید پاتو در ژانویه یک هدیه خوب به هوادارانمان می دهیم!

Alexandre Pato - Milan
AFP

سایت گل-باشگاه کورینتیانس برزیل در تازه ترین صحبت های خود تایید کرد که آنها امیدوارند در هفته اول بازار نقل و انتقالات زمستانی، الکساندر پاتو,مهاجم برزیلی و کم فروغ میلانی ها را به خدمت بگیرند.

به نقل از ac-milan.ir-
بر اساس آخرین گزارشات منتشره طی چند هفته اخیر، این باشگاه برزیلی قصد دارد برای خریداری پاتو و بازگرداندن او به برزیل مبلغ 15 میلیون یورو هزینه کند و در حال حاضر به نظر می رسد کورینتیانس تنها مقصد جدی پاتو برای خروج از میلان باشد.

دالیو مونتریو آلوس مالک باشگاه کورینتیانس برزیل در صحبت هایی گفت که آنها امیدوارند در هفته نخست بازار نقل و انتقالات زمستانی با خریداری پاتو پیش از شروع فصل جدید یک هدیه فوق العاده به هواداران خود تقدیم کنند.

او در مصاحبه با ای اس پی ان برزیل در این رابطه چنین گفت: " بسیاری از مردم به خوبی می دانند که پاتو در زمین مسابقه چه پتانسیل بالایی دارد ؛او یک بازیکن استثنایی است.در رابطه با مصدومیت های پی در پی او، کادر پزشکی و فیزیوتراپ ما شرایط پاتو را دنبال می کنند و قصد دارند در صورت امکان مشکل او را کاملا حل کنند|

او در پایان گفت: "امیدواریم بتوانیم با خریداری پاتو در هفته اول ژآنویه یک هدیه خوب به هواداران کورینتیانس بدهیم"

پاتو از سال 2007 در باشگاه روسونری حضور داشته و 151 بازی برای این باشگاه انجام داد ؛ هر چند که درفصول اخیر او اکثرا با مصدومیت های سریالی او از میادین ورزشی به دور خواهد بود.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 7 دی 1391 ا 11:48 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.