آنچلوتی: هنوز در مورد دروازه بان اصلی تیم تصمیم گیری نکرده ام

http://u.goal.com/296200/296242_heroa.jpg

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، اعلام کرد که هنوز در مورد اینکه از بین ایکر کاسیاس و دیه گو لوپس، کدام را در اولین دیدار فصل جدید لالیگا در درون دروازه قرار بدهد، تصمیم گیری نکرده است.

رئالی ها فردا شب فصل جدید را با دیدار مقابل بتیس آغاز خواهند کرد و بسیاری انتظار دارند کاسیاس که فصل گذشته نیمکت نشین شده بود، بار دیگر به ترکیب اصلی رئال برگردد.

آنچلوتی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" هنوز در مورد اینکه چه کسی درون دروازه قرار بگیرد، تصمیم گیری نکردم. این کار را فردا انجام خواهد داد.

نمی خواهم ترکیب اصلی ام برای دیدار فردا را اعلام کنم زیرا هنوز با بازیکنان صحبت نکردم. ترجیح می دهم ابتدا با آنها صحبت کنم و سپس بهترین ترکیب ممکن را اعلام کنم.

دیه گو لوپس از 15 جولای و کاسیاس از 1 آگوست تمرینات را شروع کردند. دو دروازه بان مان فرق زیادی با هم ندارند. هر دو بازیکن پیشنهاد خوبی داشتند و بازی های خوبی به نمایش گذاشتند؛ ایکر مقابل چلسی و دیه گو برابر اینتر.  

این تصمیم آسانی برای من نیست اما طبیعی است. به عنوان مربی، انتخاب اینکه کدام بازیکن باید بازی کند، دشوارترین کار ممکن است."

هرچند کارلتو از اعلام دروازه بان اصلی تیمش خودداری کرد اما تلویحا اعلام کرد که برای پست دفاع راست، دنیل کارواخال را به آلوارو آربلوا ترجیح می دهد.

" آربلوا تازه از یک سفر طولانی برگشته (او همراه با تیم ملی اسپانیا به اکوادور رفته بود)  و کمی خسته است. دنی این هفته خوب تمرین کرد و کمی برتری دارد."

او همچنین در مورد وضعیت سایر بازیکنان تیمش گفت:" ژابی آلونسو کم کم شرایط بازی کردن را پیدا می کند. شرایط اییارامندی هم همین طور است. په په در دیدار دوستانه پرتغال دچار آسیب دیدگی شد اما خوب تمرین کرده و فردا بازی خواهد کرد. واران همچنان به تنهایی تمرین می کند و برنامه ویژه ای را پشت سر می گذارد. او تا چند روز دیگر شرایط بازی کردن را پیدا خواهد کرد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 27 مرداد 1392 ا 1:10 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.