آینتراخت فرانکفورت 0-1 بایرن مونیخ: برد ناپلئونی باواریایی ها

 

http://u.goal.com/306500/306575hp2.jpg

بایرن مونیخ در دومین هفته از رقابت های بوندس لیگا، با تک گل ماریو مانژوکیچ مقابل میزبانش، آینتراخت فرانکفورت به پیروزی رسید.

این مهاجم کروات تک گل بازی را در همان دقایق ابتدایی با یک ضربه دیدنی به ثمر رساند.

در این دیدار گواردیولا ماریو گوتزه را روی نیمکت داشت و از ژردان شکیری در ترکیب اصلی استفاده کرد و رد سمت مقابل، استفان آیگنر، تاکاشی اینویی و اندرسون، همگی از ابتدا برای آینتراخت به میدان رفتند.

 

بازی با برتری بایرن آغاز شد و این تیم روی حرکات ریبری و تونی کروس صاحب موقعیت شد تا اینکه در دقیقه 13، روی ارسال دقیق توماس مولر، مانژوکیچ با یک ضربه والی تماشایی، دروازه حریف را باز کرد.

فرانکفورتی ها برای رسیدن به گل تساوی روی دروازه بایرن فشار وارد کردند اما بایرنی ها باز هم با بازی خوب شواین اشتایگر و کروس، نبض بازی را در دست گرفتند . میزبان می تواند روی حرکت الکس مه یر به گل برسد اما نویر دروازه تیمش را نجات داد.

بایرنی ها هم چند موقعیت خوب برای رسیدن به گل دوم داشتند اما مولر و دانته موقعیت های شان را از دست دادن تا نیمه اول با همان یک گل به پایان برسد. البته در دقیقه 41 فرانکفورت با ضربه سر یوناس فلوم به گل رسید اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت.

نیمه دوم را فرانکفورتی ها بهتر آغاز کردند و در تلاش بودند تا به گل تساوی برسند اما نتوانستند موقعیت های چندانی ایجاد کنند. در سمت مقابل هم گواردیولا با فرستادن تیاگو آلکانتارا و روبن به میدان، مانع از تسلط کامل حریف بر بازی شد.

بایرنی ها هم چند موقعیت را از دست دادند تا در نهایت با همان تک گل مانژوکیچ، به سه امتیاز بازی برسند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 26 مرداد 1392 ا 23:54 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.