آنچلوتی به آلونسو: یک قهرمانی در چمپیونزلیگ به من بدهکاری

http://u.goal.com/296200/296245_heroa.jpg

ابی آلونسو، هافبک رئال مادرید، فاش کرد که کارلو آنچلوتی، سرمربی تیمش، به شوخی به او گفته که یک قهرمانی در چمپیونزلیگ به او بدهکار است.

این دو در فینال چمپیونزلیگ سال 2005 مقابل هم قرار گرفتند؛ زمانی که آنچلوتی سرمربی میلان بود و آلوسنو برای لیورپول بازی می کرد. در آن دیدار ابتدا میلانی ها با 3 گل پیش افتادند اما قرمزها در نیمه دوم کار را به تساوی کشیدند و در نهایت در ضربات پنالتی پیروز شدند.

آلونسو در گفتگو با نشریه ال موندو دپورتیوو گفت:"  اولین چیزی که آنچلوتی بعد از ورود به رئال به من گفت این بود که یک قهرمانی در اروپا به من بدهکاری."

این هافبک باتجربه همچنین از ژوزه مورینیو، سرمربی سابق تیمش، دفاع کرد و تاکید کرد که این مربی پرتغالی همیشه به بازیکنانش احترام می گذاشت.

" مورینیو همیشه به بازیکنانی که به سختی برای تیم کار می کردند، احترام می گذاشت. پدر من هم یک مربی بود، به همین خاطر من در محیطی بزرگ شدم که بازیکنان احترام زیادی برای او قائل بودند. کنترل 25 بازیکن بسیار دشوار است."

آلونسو همچنین در مورد ستاره های سابق رئال، فرناندو ایه رو و فرناندو ردوندو، صحبت کرد و گفت:" ایه رو چیزهای زیادی در مورد کاپیتان تیم بودن به من یاد داد. در مورد ردوندو هم چیزهای زیادی شنیده ام. اینها بازیکنانی هستند که با رئال قهرمان چمپیونزلیگ شده اند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 25 مرداد 1392 ا 23:8 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.