رئیس لیگ انگلیس:جام جهانی 2022 بایددرکشور دیگری برگزار شود

ریچارد اسکودامور، رئیس لیگ برتر انگلیس در صحبت هایی خواهان تغییر میزبان جام جهانی 2022 شده و درخواست کرده که با تغییر میزبان این تورنمنت حساس، از تغییر زمان برگزاری آن و احتمال انتقال جام جهانی به فصل زمستان جلوگیری شود

طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس اسکودامور در صحبت هایی گفته :« در صورتی که سران فیفا به این جمع بندی برسند که برگزاری جام جهانی 2022 در فصل تابستان مقدور نیست، نباید به خاطر یک هوا و هوس زمان برگزاری آن را تغییر داد،بلکه باید به دنبال میزبان دیگری برای جام جهانی بود.»

این درحالی است که سپ بلاتر، رئیس فیفا موافق آن است که جام جهانی در سال 2022 در فصل زمستان و در ماه دسامبر برگزار شود. چرا که در طول ماه دسامبر دمای هوا در قطر چندان بالا نیست. البته این ایده به مذاق مسئولان فوتبال انگلیس خوش نیامده و آنها معتقدند که وقفه زمستانی لیگ های اروپایی زمان مناسبی برای برگزاری جام جهانی نیست.

البته مسئولان اتحادیه فوتبال انگلیس به صورت رسمی با گزینه مدنظر بلاتر برای برگزاری جام جهانی در زمستان مخالفت نکرده اند.

کشور انگلیس برای کسب میزبانی جام جهانی 2018 کاندید شده بود ولی فیفا میزبانی جام جهانی 2018 را به روسیه سپرد و قطر نیز به عنوان میزبان جام جهانی 2022 معرفی شد


foton


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 25 مرداد 1392 ا 23:3 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.