فجرسپاسی2- سپاهان 1: فجر اولین امتیازش را مقابل سپاهان گرفت!

http://u.goal.com/206500/206544_heroa.jpg

هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر
ورزشگاه : حافظیه شیراز ؛ تماشاگر
داور: شاهین حاج بابایی
کمک داوران : رحیم شاهین ، علیرضا کناری
اخطار :امید ابراهیمی (62)سپاهان 
اخراج :
گلها : جالوویچ (41)سپاهان ،جابرانصاری (64)محمد حیدری (82)فجر
فجر سپاسی
وحید شیخ ویسی ، سعید قزل ، سیامک کوهنورد ،جابر انصاری (امین شجاعیان 86)، محمد انصاری ، حمید جوکار ، هادی ایمانی ، سید محمدرضا حسینی (محمدحیدری 44)، محمد دانشگر ، فواد اقایی (مسعودریگی 50)،علیرضا جلیلی 
سرمربی : غلامحسین پیروانی
سپاهان
رحمان احمدی ،هادی عقیلی ،احسان حاج صفی ،شجاع خلیل زاده ، علی حمودی ،امید ابراهیمی ،اروین بولکو،حسین پاپی (یعقوب کریمی 71)،مجتبی جباری (مهدی شریفی 86)،جالوویچ ،محمد غلامی (ارش افشین 62)
سرمربی : زلاتکو کرانچار
شرح بازی
تیم قعر نشین فجر سپاسی که فصل گذشته در همین هفته ها در رده پنجم با ده امتیاز جاخوش کرده بود اینبار با وضعیت نابسامان در شرایطی از سپاهان اصفهان پذیرایی می کند که انان نیز در هفته گذشته در خانه مسابقه حساس خود را به شاگردان مجید جلالی واگذارکرده بودند .با این اوصاف کاکوهای شیرازی در مقابل دیدگان اندک هواداران خودی در حافظیه دوست دارند با متوقف کردن سپاهان پر مهره ناکامی های گذشته را فراموش کنند . 
نیمه اول 
زردپوشان شهر شیراز در همان دقایق ابتدایی با توپ ربایی سید محمدرضا حسینی می توانستند دروازه رحمان احمدی را باز کنند اما کمک داور اول این دیدار این موقعیت خوب را آفساید اعلام کرد . شاگردان شاغلام برای رسیدن سریعتر به دروازه سفید پوشان سپاهان مبادرت به پاسهای بلند وقطری  در پشت دفاع کردند اما هادی عقیلی و شجاع خلیل زاده با پوشش بموقع مانع از گلزنی فجری ها شدند . زلاتکو کرانچار اینبار در شهر گل وبلبل با استراحت دادن به آرش افشین جالوویچ را در نوک پیکان حملات تیم خود در کنار محمد غلامی گمارده بود . سپاهانی ها وقتی حملات اولیه فجری ها را در دقایق ابتدایی کنترل کردند ، رفته رفته با پاسهای مجتبی جباری عرصه را بر یاران فجر تنگ تر کردند تا جایی که از دقیقه 35 به بعد در دو موقعیت ایده آل با قیچی برگردان محمد غلامی که به تیر برخورد و ضربه سر شجاع خلیل زاده دروازه وحید شیخ ویسی را با خطر جدی مواجه ساختند . .شاگردان زلاتکو که در این دقایق به نوعی سوار بازی شده بودند با فشار بیشتر حملات خود از جناح راست و ارسال سانترهای مواج با ضربه سر جالوویج به گل رسیدند تا شاغلام فکری اساسی به حال و روز این فجر از هم گسیخته بکند . 
نیمه دوم 
فجری ها وقتی نیمه اول را با تک گل جالوویچ بازنهد به رختکن رفتند ، پر واضح بود که با غرولندهای شاغلام روبرخواهند شد از اینرو انان برای اعاده حیثیت در برابر دیدگان هواداران شیرازی نیمه دوم را سراپا حمله ور شدند.شاگردان پیروانی از دو جناح راست وچپ با حرکات محمد حیدری وجابر انصاری آنقدر خط دفاع سپاهان را تحت فشار قرار دادند که که بلاخره جابر انصاری اقای گل فصل گذشته شیرازیها گل تساوی را به ثمر رساند .تیم فجر که با این گل شارژروحی شده بود دست از حملات خود نکشیدند تا اینکه محمد حیدری با یک ضربه سر چکشی وفوق العاده توانست گل برتری کاکوها را در درون دروازه رحمان احمدی جای دهد . کرانچار که بد جوری برای دومین بار طعم باخت را از گربه سیاه لیگ می چشید با ورود افشین قصد داشت تا جبران مافاکند که اینچنین نشد. 

شرح گلها 
1-0 سپاهان سانتر ارسالی حمودی از سمت راست بر روی نقطه پنالتی با ضربه سر جالوویچ درون دروازه شیخ ویسی جای گرفت 
1-1 فجر پاس عرضی محمد حیدری در داخل محوطه جریمه سپاهان با شوت جابر انصاری وارد دروازه رحمان احمدی شد . 
1-2فجر سانتر سمت راست بازیکنان سپاسی روی نقطه پنالتی دروازه تیم سپاهان با ضربه سر چکشی محمد حیدری وارد دروازه رحمان احمدی شد .
دقایق کلیدی 
2- توپ ربایی سید محمدرضا حسینی در محوطه جریمه سپاهان سبب شد تا کمک داور این موقعیت عالی را آفساید اعلام کند . 
 15- پاس روبه بیرون علی حمودی با شوت آرم جالوویچ در دستان وحید شیخ ویسی آرام گرفت . 
35- خروج ناقص شیخ ویسی سبب شد تا ضربه قیچی برگردان محمد غلامی به تیر عمودی دروازه برخورد کند
37- سانتر ارسالی بازیکنان سپاهان با ضربه سر خلیل زاده به کنار دروازه فجر اصابت کرد. 
53- سانتر بلند جابر انصاری از جناح چپ با پرواز بلند رحمان احمدی ختم به خیر شد  
61- جابر انصاری در حالت تک به تک وقتی توپ را به قصد گشودن دروازه رحمان شوت کرد مدافع تیم سپاهان سراسیمه انرا مال خود کرد .
68- پاسکای هماهنگ سیامک کوهنورد با شوت جابر انصاری به شکل مهلکی از کنار دروازه تیم سپاهان راهی اوت شد.
75- ضربه چیپ جابر انصاری در داخل محوطه جریمه سفید پوشان سپاهان به شکل خطرناکی به بیرون رفت .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 25 مرداد 1392 ا 22:48 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.