اینیستا: ایسکو برای آینده تیم ملی اسپانیا بسیار مهم خواهد بود

 

http://u.goal.com/290800/290815_heroa.jpg

آندرس اینیستا یکی از ستاره های تیم ملی اسپانیا بود که در کنفرانس خبری تیمش در شهر گوایاکیل اکوادور شرکت کرد. او در کنار ایکر کاسیاس و بیسنته دل بوسکه پشت میکروفن ها قرار گرفت و در موردمسائل روز فوتبال کشورش به صحبت پرداخت.

ستاره شماره 6 تیم ملی اسپانیا دربخشی از صحبت هایش به تمجید از ایسکو آلارکن، ستاره جوان تیم ملی اسپانیا و باشگاه رئال مادرید پرداخت و به آینده روشنی که انتظار او را می کشد اشاره کرد.

اینیستا در صحبت هایی گفت:« ما از اینکه افرادی آینده دار و با کیفیت را درتیم ملی کشورمان می بینیم، خوشحالیم و این را خبر خوبی می دانیم. باید از بازیکنان جدیدی که به تیم ملی می پیوندند، به خوبی استقبال کرد. ایسکو مدت زمان خیلی کوتاهی است که مهارت هایش را به نمایش گذاشته و کیفیت فوتبالی فوق العاده ای دارد. فقط امیدوارم که رشد و پیشرفت او ادامه یابد. البته واقعیت این است که او بازیکن آینده دار و مهمی برای تیم ملی اسپانیا خواهد بود.»

اینیستا درادامه در مورد بازی دوستانه تیم ملی کشورش مقابل اکوادور گفت:«با وجودی که این بازی یک بازی دوستانه است اما نباید فراموش کنیم که ما برای مردم و هواداران بازی می کنیم. ما تلاش می کنیم که دراین بازی بهترین نمایش ممکن را به اجرا بگذاریم. الان تازه شروع فصل جدید است و تلاش می کنیم که در بهترین فرم فیزیکی ممکن باشیم و این بازی از همین لحاظ به ما کمک خواهد کرد.ما پیش رویمان، تیمی را داریم که خیلی خوب بازی می کند و درورزشگاه خانگی اش و مقابل هوادارانش به میدان خواهد رفت.تلاش می کنیم تا تصویرخوبی از خودمان در اکوادور ارائه دهیم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا حریفان اسپانیا به بررسی و آنالیز فوتبال این تیم می پردازند یا خیر گفت:« هر زمان کار برای ما سخت تر می شوند.حریفان به آنالیز و بررسی تیم ما می پردازند و می دانند که تیم ما چطور بازی می کند. ولی برای ما همچنان این یک چالش بزرگ است. سختی های زیادی پیش رو داریم ولی می خواهیم به پیشرفت و بهبودمان ادامه دهیم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392 ا 22:53 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.