سان: بیل، دیگر برای تاتنهام بازی نمی کند

 

http://u.goal.com/303100/303107_heroa.jpg

روزنامه انگلیسی سان در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که گرث بیل به هم تیمی هایش در تیم ملی ولز گفته که دیگر با پیراهن تاتنهام به میدان نخواهد رفت.

یکی از نزدیکان به بیل در گفتگو با روزنامه سان گفته:« بیل درک نمی کند که چطور سران تاتنهام نمی توانند برای انتقال او به رئال که می تواند او را مبدل به گران قیمت ترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال نماید، موافقت کنند. چطور چنین ماجرایی برروی یک بازیکن تاثیرنمی گذارد؟ آن هم وقتی که یکی از بزرگترین تیم های دنیا پیشنهاد فوق العاده ای را برای جذب تو ارائه داده ولی اوضاع خوب پیش نمی رود؟ خیلی روشن است. بیل دیگر برای تاتنهام بازی نخواهد کرد.»

در روزهای اخیر به نظر می رسید که ماجرای جنجالی گرث بیل کمی آرامتر دنبال می شود. بعد از صحبت های اخیر فلورنتینو پرس که گفته بود پرداخت 100 میلیون یورو برای جذب بیل خیلی زیاد است، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال هم در صحبت هایی گفته بود:« چرا باید درمورد بیل صحبت کرد؟ آن هم در شرایطی که خسه و موراتا خوب بازی می کنند.»

از همین رو شنیده می شد که رئالی ها از تلاش برای جذب بیل دست کشیده اند اما گویا حالا این ستاره ولزی است که با پیگیری تمام به دنبال انتقالش به رئال است.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392 ا 22:44 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.