ایتالیا - آرژانتین : پاپ آرژانتینی،بهانه ای برای مصاف بزرگان
Balotelli & Giovinco - Italy
 

آرژانتین در حالی خود را برای مصاف بعدی اش برابر پاراگوئه از سری رقابت های مقدمانی جام جهانی 2014 برزیل آماده می کند که تلاش می کند رکورد شکست ناپذیری خود برابر ایتالیا را همچنان حفظ کنند.

آلبی سلسته با کسب دو پیروزی در سه مصاف اخیرشان برابر آتزوری هنوز طعم شکست را تجربه نکرده اند.

آخرین مصاف این دو تیم به یک دیدار دوستانه در ورزشگاه المپیکو شهر رم به سال 2001 بازمی گردد،جایی که آرژانتین به لطف گل های کیلی گونسالس و ارنان کرسپو با حساب 2-1 به پیروزی رسید.

آلساندرو سابه یا با دعوت کردن بازیکنانی چون لیونل مسی ،آنخل دی ماریا،گونسالو ایگواین و اریک لاملا در خط حمله قصد دارد تیمی قدرتمند را برابر ایتالیایی ها به میدان بفرستد.

پسران سابه یا در شش بازی اخیرشان هنوز شکست نحورده اند اما آنها در چهار مصاف اخیر خود سه تساوی از جمله تساوی 1-1 خارج از خانه برابر اکوادور داشته اند.به این معنی که آرژانتین برای قطعی شدن صعودش به جام جهانی به یک برد نیاز دارد.

در سوی دیگر ایتالیا که اخیرا در جام کنفدراسیون ها حضور داشت در دو مصاف اخیرش برابر برزیل و اسپانیا متحمل شکست شد پیش از انکه اروگوئه را در ضربات پنالتی شکست دهد و به مقام سومی برسد.

نسبت به آن بازی ها تنها تغییری که می توان در ترکیب تیم ملی ایتالیا به آن اشاره کرد حضور پابلو اوسوالدو مهاجم حال حاضر رم می باشد.بازیکنی که اصلیتی آرژانتینی نیز دارد.

اما به طور کلی انتظار می رود تا چزاره پراندلی سرمربی تیم ملی ایتالیا ترکیبی آشنا که متشکل از  بازیکنانی چون پیرلو،بوفون،دانیله ده روسی و ریکاردو مونتولیوو می شود را راهی میدان کند.

هر چند که ایتالیا در صدر گروه بی رقابت های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل قرار گرفته اما در ماه سپتامبر پیش از سفر به دانمارک و یک بازی خانگی برابر ارمنستان در اکتبر که پایان مرحله گروهی خواهد بود دو مصاف سخت برابر بلغارستان و جمهوری چک خواهد داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392 ا 22:42 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.