قلعه نویی: از هواداران عذرخواهی می کنم!/ از هفته ی ششم آماده می شویم

http://u.goal.com/303900/303966_heroa.jpg

حرف های امیر قلعه نویی قبل از بازی با داماش خواندن دارد.سرمربی استقلال برای جبران شکست خانگی مقابل سپاهان می خواهد از بازی خارج از خانه 3 امتیاز بگیرد تا معادلاتش در جدول عملی شود.

 

امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال در مورد آخرین وضعیت آبی‌پوشان پیش از دیدار مقابل داماش گیلان صحبت‌هایی را مطرح کرد.

*شرایط امروز استقلال ؟

تمرینات خوب و منظمی که بعد از دیدار مقابل صبا پشت انجام دادیم امیدوارکننده بوده البته سه مصدوم ما به بازی مقابل داماش نخواهند رسید و باید با کمک دیگر بازیکنان مقابل داماش بازی کنیم.

 

*ارزیابی شما از بازی مقابل داماش؟

 

تلاش می‌کنیم در این دیدار با ارائه یک فوتبال زیبا به دنبال برد باشیم.3 امتیاز این بازی برای ما بسیار مهم است البته کسب آن کار آسانی نیست.بازی‌های خارج از خانه همیشه دشوارتر است به خصوص مقابل تیمی که بازی قبل را واگذار کرده. آنها مقابل ما از انگیزه بالایی هم برخوردار خواهند بود.

* عملکرد بازیکنان  استقلال در بازی با صبا مورد انتقاد شماقرار گرفت.دلیلش چه بود؟

 

درآن بازی بازیکنان در 20 دقیقه پایانی نیمه دوم اصلا عملکرد خوبی نداشتند باز هم جا دارد یک بار دیگر از هواداران استقلال بابت بازی ضعیف معذرت‌خواهی کنم. بعد از این دیدار تمرینات خوبی را برای بازیکنان درنظر گرفته‌ایم البته باید بگویم از هفته ششم به بعد تیم‌ها آماده خواهند رسید. ما در دیدار مقابل صبا به دلیل فشردگی دیدار برابر فجرسپاسی خوب نبودیم اما امیدواریم در بازی‌های آینده با کیفیت‌تر ظاهر شویم.

 

*برای بازی و مصاف  با بوریرام تایلند آماده هستید؟

 

فیلم چند بازی آنها را آنالیز کرده‌ایم، البته ما پیش از دیدار مقابل بوریرام باید با داماش بازی کنیم. امیدوارم هواداران در دیدار مقابل بوریرام ما را حمایت کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 22 مرداد 1392 ا 23:30 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.