هفته اي پر از پنالتي هاي اشتباهي!

http://u.goal.com/305100/305189_heroa.jpg

شب گذشته  خداداد  افشاريان به عنوان كارشناس داوري برنامه  در حمايت از چيدمان داوري توسط اصفهانيان و همكارانش در كميته داوران به شدت حرص يدالله سليماني دببير كميته داوران  را در آورد ه بود اما با بررسي داوري هاي هفته چهارم مشخص شد داوران اشتباهات وحشتناكي به خصوص در اعلام پنالتي داشته اند و تعداد پنالتي هايي كه اشتباه گرفته شد بشدت توي ذوق مي زد.

يكي از مهمترين پنالتي ها  توسط تورج حق وردي داور بازي استقلال – صبا گرفته شد.اين صحنه آنقدر آشكار بود كه فردوسي پور در گزارش بازي  و به صورت زنده اعلام كرد كه برخوردي بين عمران زاده  و فريد كريمي بهزادي رخ نداده و بازيكن صبا هم اين موضوع را تائيد كرد  اما حق وردي پنالتي گرفت كه با خوش شانسي او تبديل به گل نشد.

پنالتي دوم كه كاملا اشتباه گرفته شد در ديدار نفت تهران – سورينت رخ داد و داور مسابقه با اعلام اين پنالتي اشتباه نتيجه بازي را به يك – يك تغيير داد و در سرنوشت بازي اثر گذار شد.

پنالتي سوم اشتباه هم در ديدار  سپاهان – تراكتورسازي و با تيزهوشي علي كريمي از داور مسابقه سعيد مظفري زاده گرفته شد  و به شدت سختگيرانه بود.حتي افشاريان  كه به قول عادل ذوب در مظفري زاده بود هم با اكراه اين پنالتي را تائيد  كرد.

البته در نقطه مقابل پنالتي اعلام شده در بازي ملوان درست بود  ضمن اينكه  اعلام نكردن پنالتي توسط داوران دو ديدار  سايپا – پرسپوليس و گسترش فولاد – فجر به سود ميهمانان  درست به نظر مي رسيد و مشخص شد آنها اشتباه نكرده اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 22 مرداد 1392 ا 22:26 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.