برد به سبک یونایتدی

Manchester Utd. - Newcastle
 منچستریونایتد با پیروزی 4-3 مقابل نیوکاسل، جایگاهش در صدر جدول لیگ برتر را تثبیت کرد.

در این دیدار پرحادثه، شاگردان آلن پاردو سه بار از میزبان شان پیش افتادند اما در نهایت شاگردان فرگوسن یک بار دیگر در ثانیه های پایانی به پیروزی رسیدند تا مشخص شود قلب این پیرمرد اسکاتلندی مانند همتایش در سیتی، به گل های دقایق پایانی حساس نیست.

تنها چهار دقیقه از بازی سپری شده بود که جیمز پرچ گل اول بازی را برای نیوکاسل به ثمر رساند. اشتباه ماکل کریک در میانه زمین، توپ را در اختیار دمبا با قرار داد. ضربه این بازیکن را دخه آ به طور ناقص دفع کرد و در نهایت پرچ توپ برگشتی را به گل تبدیل کرد.

 

اما جانی اونز در دقیقه 25 ، برخلاف جریان بازی، گل تساوی را به ثمر رساند. کرول که لحظاتی قبل ضربه چیچاریتو را مهار کرده بود نتوانست روی ضربه مدافع پیش تاخته یونایتد ها دروازه اش را بسته نگه دارد.

اما این نتیجه تنها چهار دقیقه پایدار ماند و اونز با یک گل به خودی، بار دیگر نیوکاسل را پیش انداخت.  بازیکنان منچستریونایتد روی این گل اعتراض زیادی به داور کردند. آنها اعتقاد داشتند که سیسه در صحنه گل در موقعیت آفساید قرار داشته است.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. با آغاز نیمه دوم یونایتدها حملات شان را از سر گرفتند و در قیقه 58 اورا بار دیگر بازی را به تساوی کشید. کرول می توانست روی این موقعیت عملکرد بهتری داشته باشد.

این برتری تنها 10 دقیقه پایدار ماند و پاپیس سیسه یک بار دیگر نیوکاسل را پیش انداخت اما فن پرسی در دقیقه 72 یک بار دیگر کار را به تساوی کشاند.

در حالی که به نظر می رسد بازی با تساوی به پایان خواهد رسید، گل خاویر ارناندز در ثانیه های پایانی، سه امتیاز دیدار را نصیب شاگردان فرگوسن کرد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 7 دی 1391 ا 11:10 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.