گوتزه: ناامیدی هواداران دورتموند را درک می کنم

http://u.goal.com/301600/301691_heroa.jpg

ماریو گوتزه ستاره جوان فوتبال آلمان در صحبت هایی اعلام کرده که دلیل خشم هواداران بوروسیادورتموند را به خاطر انتقال 37 میلیون یورویی او به بایرن مونیخ درک می کند.

این ستاره آلمانی چندی پیش تصمیم گرفت تا با جدایی از بوروسیا دورتموند به بایرن منتقل شود واین تصمیم خشم هواداران دورتموند را به همراه داشت.البته این بازیکن 21 ساله حس می کند که هواداران باید به او نیز حق بدهند.
گوتزه در صحبت هایی به زد.دی.اف گفت:« من قطعا می توانم دلیل ناامیدی هواداران را درک کنم. من مدتها بود که برای دورتموند بازی می کردم و بعد از آن هم به بایرن پیوستم. خیلی از هواداران این را نمی پسندند. من می توانم احساسات آنها را درک کنم. البته آنها هم باید از دید من به ماجرا نگاه کنند. من می خواهم به عنوان یک فوتبالیست به رشد و پیشرفتم ادامه دهم. مردم باید از دید من هم به قضیه نگاه کنند.»
این ستاره آلمانی ادامه داد:« مسائل مختلفی بود که مرا برای پیوستن به بایرن متقاعد کرد. دلایل زیادی داشتم: سرمربی تیم، باشگاه بایرن و حس تجربه چیزی جدید.»
گوتزه اولین بازی اش برای بایرن را در دیدار دوستانه مقابل گیور تجربه کرد. او در طول 30 دقیقه حضورش در داخل زمین دو گل برای تیمش به ثمر رساند و بایرن 1-4 مقابل این تیم به پیروزی رسید.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392 ا 22:13 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.