سوال روز: قاضي تا آخر فصل چند گل مي‌زند؟

http://u.goal.com/304400/304447_heroa.jpg

محمد قاضی در چهارمین بازی برای استقلال دومین گلش را برای این تیم به ثمر رساند تا نشان دهد واقعا می‌خواهد پیراهن تیم ملی را پس بگیرد.

او که یک مهاجم فیزیکی و شوتزن است در دومین بازی متوالی با گل زیبایش نشان داد اتفاقاتی که در پرسپولیس رخ داده را فراموش کرده و حالا با شماره ۱۱آبی‌ها بازیکن دیگری است. از‌‌ همان بازیکنانی که راست کار امیر قلعه‌نویی است؛ بازیکنی که هم زیاد می‌دود، هم دعوا می‌کند و هم خوب گل می‌زند.

قاضی در پرسپولیس هم شروع نسبتا امیدوارکننده‌ای داشت و در هفته‌های ابتدایی دو گل زد. جالب این‌که در بین مهاجمان فصل گذشته پرسپولیس او انتخاب اول مانوئل ژوزه هم بود اما مصدومیت بدموقع در بازی تیم ملی مقابل لبنان باعث شد جایگاهش در پرسپولیس و تیم ملی را از دست بدهد. از آن به بعد و با حضور گل‌محمدی در راس کادر فنی پرسپولیس قاضی خیلی کم بازی کرد و در نیم‌فصل دوم و جام حذفی گلی برای پرسپولیس نزد تا فصل را با سه گل زده به اتمام برساند.

او در مقطعی حتی آن‌قدر ناراحت بود که سر بازی نیامد و اعتراضش را به یحیی گل‌محمدی نشان داد اما یحیی تا روز آخر به او روی خوش نشان نداد و در مقطعی اصرار به استفاده از انصاری‌فرد از سوی یحیی به شدت قاضی را عصبانی کرده بود.

امروز ظاهرا قاضی تمام این دوران سخت را پشت سر گذاشته و می‌خواهد ستاره استقلال باشد اما سوال اینجاست که آیا او به روند خوبش در استقلال ادامه خواهد داد یا آتشش زود سرد می‌شود؟ این را هم باید در نظر داشت که او از جمله بازیکنانی است که برای مصدوم شدن استعداد زیادی دارند چون مدام درگیر می‌شود.

با این حال شما فکر می‌کنید قاضی امسال چند گل برای استقلال خواهد زد؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392 ا 1:7 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.