منچستریونایتد 2- ویگان 0؛ دو گل هلندی و اولین جام برای مویس

http://u.goal.com/304500/304546_heroa.jpg

منچستریونایتد در بازی کامیونیتی شیلد مقابل ویگان به میدان رفت و موفق شد تا با دو گل روبین فان پرسی از سد حریف عبور کند. این بازی حساس در ورزشگاه ومبلی برگزار شد و رونی طبق پیش بینی های انجام شده در ترکیب اصلی قرار نداشت.

شیاطین سرخ تنها به شش دقیقه زمان نیاز داشت تا به گل برسد . پاس خوب پاتریس اورا به روبین فان پرسی، مهاجم هلندی یونایتد را درموقعیت گلزنی قرارداد و او برای تیمش گلزنی کرد.

در دقیقه 16 بازی، یونایتد مجبور به انجام یک تعویض اجباری شد و رافائل که دچار مصدومیت شده بود جایش را به کریس اسمالینگ داد.

نیمه اول بازی با همین نتیجه به پایان رسیدو ضربه سر روبین فان پرسی تک گل بازی را رقم زد. یونایتد در نیمه اول کنترل بهتری بر توپ و میدان داشت و ویگان بعد از یک شروع کند ، به تدریج به جریان بازی برگشت.

با آغاز نیمه دوم، شیاطین سرخ باز هم به گل رسیدند و در دقیقه 59 بازی بود که روبین فان پرسی با پاس دنی ولبک به گل دوم خودش و تیمش رسید. در دقیقه 60 و یک دقیقه بعد از گل دوم، دیوید مویس، سرمربی جدید یونایتد ویلفرید زاها را از زمین بیرون کشیده و آنتونیو والنسیا را روانه میدان نمود.

 در دقایق پایانی هم مویس فان پرسی را از زمین بیرون آورده و عدنان یانوزاج را به جای او به زمین فرستاد . نیمکت نشینی رونی دراین بازی ممکن است حقایق زیادی را در خود نهفته داشته باشد.حقایقی که شاید با اولین جام این فصل یونایتد، کمی این شیرینی را برای آنها تلخ کند.

 

ترکیب اصلی دو تیم برای این بازی بدین ترتیب بود:

ویگان اتلتیک:کارسون، بویس، بارنت، پرچ، کرینی، واتسون، مک آرتور، مک کارتی،مک کلین، هالت ، مالونی

منچستریونایتد:دخه آ، رافائل، ویدیچ، جونز، اورا، گیگز، کریک، کلورلی، زاها، فان پرسی، ولبک


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 20 مرداد 1392 ا 23:45 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.