گاردین: یونایتد بعداز ناکامی در جذب فابرگاس، حالا به دنبال مودریچ

http://u.goal.com/300500/300584_heroa.jpg

روزنامه گاردین چاپ بریتانیا در گزارش خد به این نکته اشاره کرده که دیوید مویس سرمربی باتجربه منچستریونایتددر حال تدوین پیشنهادی جنجالی برای جذب لوکا مودریچ است تا این ستاره کروات را به تیمش منتقل کند.

او که سالهاست به دنبال به خدمت گرفتن مودریچ برای اورتون بوده، حالا قصد خریداری او برای یونایتد را دارد. بنا براین گزارش که درروزنامه آ.اس اسپانیا نیز بازتاب یافته، سران منچستریونایتد بعد از پاسخ منفی سران بارسلونا برای انتقال سسک فابرگاس به اولدترافورد، حالا به فکر گزینه دیگری هستند. البته برطبق این خبر سران رئال برای فروش مودریچ مبلغ 29 میلیون یورو طلب کرده اند. آنها از زمانی که از خریداری سسک فابرگاس قطع امید کردند، حالا تمرکزشان را برروی جذب این ستاره کروات قرار داده اند.

البته روزنامه گاردین در گزارش خود نام گزینه دیگری را نیز مطرح کرده: جئوفری کوندوگبیا. ستاره باشگاه سویا این روزها مشتریان فراوانی در قاره اروپا پیدا کرده و مبلغ ذکر شده در بند جدایی زودهنگامش 20 میلیون یورو است. اما شنیده می شود که سران سویا در صورت دریافت پیشنهادی بیش از 8 میلیون یورو او را به فروش خواهند رساند. او در دیدار دوستانه سویا مقابل یونایتد هم برای تیم اسپانیایی به میدان رفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 19 مرداد 1392 ا 14:30 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.