بایرن مونیخ 3 – بروسیا مونشن گلادباخ 1: آن پنالتی عجیب!/پپ قدم اول را محکم برداشت

 

http://u.goal.com/304000/304071_heroa.jpg

بایرن مونیخ این فصل بوندس‌لیگا را با دیداری بسیار جذاب آغاز کرد و سه بر یک بروسیا مونشن گلادباخ را برد.

پپ گواردیولا در اولین دیدار خود در بوندس‌لیگا ماریو گوتزه و تیاگو آلکانتارا را در اختیار نداشت. تیم لوسین فاوره هم در دو سفر اخیر به آلیانس آره‌نا یک برد و یک تساوی به دست آورده بود.

بایرن بازی را به‌شدت تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه 12 به گل رسید. پاس عالی فرانک ریبری از دفاع حریف گذشت و آرین روبن آن را وارد دروازه مارک-آندره تر اشتگن کرد.

چهار دقیقه بعد بود که گل دوم به ثمر رسید. روی ضربه ایستگاهی روبن، ریبری ضربه‌ای زد که تر اشتگن دفع کرد اما ماریو مانجوکیچ از راه رسید و گل زد.

مردان فاوره چند فرصت خوب داشتند که مانوئل نویر آنها را دفع کرد. اما روبن و ریبری به سمت دروازه گلادباخ می‌تاختند و همواره خطرساز بودند.

گلادباخ در دقیقه 40 به گل رسید. سانتر خوان آرانگو از سمت چپ را نویر می‌خواست مهار کند که دانته آن را وارد دروازه خودی کرد.

تر اشتگن دو واکنش فوق‌العاده داشت و ابتدا ضربه تونی کروس را دفع کرد و سپس روی ضربه سر مانجوکیچ از کرنر حاصل باز هم عالی کار کرد.

کروس در دقیقه 59 هم با شوت از راه دور تیر دروازه تر اشتگن را به لرزه درآورد. سپس اتفاقی عجیب روی داد.

ابتدا آلوارو دومینگوئس در دقیقه 66 با دست توپ را در محوطه جریمه زد ولی پنالتی حاصل را توماس مولر از دست داد و تر اشتگن توپ را دفع کرد. جالب آن که بلافاصله دوباره دومینگوئس با دست توپ را زد و داور دوباره پنالتی اعلام کرد! این بار داوید آلابا پشت توپ ایستاد و او گل زد و برد تیمش را تثبیت کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 19 مرداد 1392 ا 11:29 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.