گزارش مارکا از حریف استقلال: بوریرام تایلند نه، بوریرام اسپانیا !

http://u.goal.com/300500/300522_heroa.jpg

دقیقا ۱۲ روز دیگر، یعنی روز چهارشنبه ۳۰ مردادماه، تیم استقلال برای صعود به جمع ۴ تیم نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان به مصاف حریف تایلندی خود بوریرام‌یونایتد خواهد رفت. این باشگاه تایلندی اگرچه در نگاه اول حریف چندان قدرتمندی برای آبی‌پوشان به حساب نمی‌آید اما اخبار و گزارش‌ها نشان می‌دهد بوریرام آن‌قدرها هم حریف دست‌وپابسته‌ای نیست.

یک نکته جالب در مورد بوریرام‌یونایتد تعداد زیاد بازیکنان خارجی به خصوص اسپانیایی‌ها در این تیم است. بوریرام هفت بازیکن اسپانیایی دارد و این نکته باعث شده رسانه‌های معتبر اسپانیا نیز با انتشار گزارش‌هایی به تحلیل و معرفی این تیم بپردازند.

در همین زمینه سایت اسپانیایی مارکا که از معتبرترین رسانه‌های این کشور به شمار می‌رود با اشاره به حضور هفت بازیکن اسپانیایی در ترکیب تیم تایلندی، به این تیم لقب «بوریرام اسپانیا» داده است. به نوشته مارکا، بوریرام با داشتن بازیکنان اسپانیایی‌اش قصد دارد نام خود را در فوتبال تایلند و آسیا مطرح کند که با رسیدن به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تا کنون در این امر موفق بوده است.

بوریرام با حضور بازیکنان اسپانیایی‌اش باید روز سی‌ام مردادماه برای انجام بازی رفت در تهران مقابل استقلال بایستد و سایت مارکا تاکید کرده این تیم برای رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید قهرمان لیگ برتر ایران یعنی استقلال را شکست دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 18 مرداد 1392 ا 21:57 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.