میلان- آیندهوون؛ 8 سال بعد

به گزارش کهکشانیها و به نقل از ac-milan.ir-طی قرعه کشی ساعتی پیش میلان برای رسیدن به مرحله ی گروهی  لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف PSV آیندهوون هلند برود.

دیدار رفت دو تیم 21 آگوست و دیدار برگشت 27 این ماه برگزار خواهد شد.یکی از جذاب ترین رویارویی های دوتیم در سال 2005 در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2004-2005 برگزار شد.

میلان که با ستارگانی همچون دیدا ،مالدینی ، استم ، کافو ، کالادزه ، پیرلو ، گتوسو ، سیدورف ، کاکا، شوچنکو و کرسپو به میدان رفته بود در دقیقه ی 42 با گل آندری شوچنکو بهترین بازیکن وقت جهان به برتری رسید و در نیمه ی دوم نیز در دقیقه ی 90 توماسون دانمارکی گل دوم را برای میلان به ثمر رساند.

اما در بازی برگشت در خانه ی PSV ورق برگشت و میلان با همه ی ستارگانش در دقیقه ی 9 دروازه ی خود را توسط پارک جی سونگ باز شده دید.

در دقیقه ی 65 فیلیپ کوکو گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا میلان در آستانه ی حذف قرار بگیرد اما گل دقیقه ی 91 ماسیمو آمبروسینی میلان را از حذف نجات داد تا گلی که کوکو چند ثانیه بعد به ثمر رساند نیز بی نتیجه بماند تا میلان با احتساب گل زده ی بیشتر در خانه ی حریف به فینال استانبول راه پیدا کند.

در فصل 2005-2006 نیز دو تیم در کنار شالکه و فنرباغچه در گروه E رقابت ها قرار گرفتند که در دیدار رفت میلان در سن سیرو با نتیجه ی 0-0 متوقف شد و در آیندهون نیز با حساب 1-0 تن به شکست داد.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 18 مرداد 1392 ا 19:16 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.