پیرلو: ممکن است تابستان آینده از یووه جدا شوم

 

http://u.goal.com/302600/302685_heroa.jpg

آندره آ پیرلو، ستاره خط میانی یوونتوس، تایید کرد که اگر احساس کند دیگر بازیکن مهمی برای تیمش نیست، در پایان فصل 14-2013 یووه را ترک خواهد کرد.

این هافبک باتجربه که در سال 2011 از میلان به یوونتوس پیوست، تا تابستان 2014 با یووه قرارداد دارد اما مطمئن نیست که قراردادش را با این باشگاه تمدید خواهد کرد یا خیر.

پیرلو به گاتزتا دلو اسپورت گفت:" من مطمئنا به بازی کردن ادامه خواهم داد اما در مورد اینکه در چه باشگاهی خواهد بود، منتظر بمانیم و ببینیم چه رخ خواهد داد.

من قبلا با باشگاه صحبت کردم و در پایان فصل بار دیگر با هم جلسه خواهیم داشت. اولویت من بازی در یووه است اما نمی خواهم سَربارِ کسی باشم. سال ها در حال سپری شدن است و قرار نیست که چون من پیرلو هستم، برای همیشه اینجا بمانم.

می خواهم بازیکن مهمی برای تیم باشم و در موفقیت های تیم نقش ایفا کنم. در غیر این صورت، ترجیح می هم بروم. اگر قرار باشد تیم عوض کنم، ترجیح می دهم به خارج بروم. من مطمئنم بازی ام را در یک تیم سطح بالا ادامه خواهم داد."

او همچنین فاش کرد که با کارلو آنچلوتی در تماس دائم است اما افزود که پیشنهادی از رئال تاکنون دریافت نکرده است.

" من با مدیر برنامه هایم و آنچلوتی صحبت کرده ام؛ البته من همیشه با کارلو در تماس هستم اما هیچ کس به من پیشنهادی برای رفتن به رئال نداده است."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 18 مرداد 1392 ا 19:13 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.