لو و دعوت از ستاره های بایرن و دورتموند برای بازی دوستانه با پاراگوئه

http://u.goal.com/303700/303796_heroa.jpg

یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان تغییرات متعددی را در لیست بازیکنان فراخوانده شده به تیم ملی آلمان اعمال کرده است. ژرمن ها روز 4شنبه در دیداری دوستانه مقابل تیم ملی پاراگوئه به میدان خواهند رفت.

اکثر بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی آلمان بازیکنان بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند هستند که به خاطر حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا، در سفر تابستانی ژرمن ها به آمریکا در ماه می برای انجام یک بازی دوستانه مقابل تیم ملی آمریکا غایب بودند.

مانوئل نویر، متس هوملس، فیلیپ لام، مارسل اشملتزر، سون بندر، ایلکای گوندوگان، توماس مولر و مارکو رویس همگی به اردوی تیم ملی آلمان بازمی گردند و ماریو گومز، خرید تابستانی فیورنتینا نیز به اردوی ژرمن ها فرا خوانده شده است. البته نام باستین شواین اشتایگر، ماریو گوتزه و تونی کروس در لیست بازیکنان فراخوانده شده برای این بازی دوستانه که در کایزرسلاترن برگزار می شود دیده نمی شود. این بازیکنان به دلیل مصدومیت از میادین ورزشی به دور هستند.

یواخیم لو بعد از اعلام این لیست گفت:« ما با امیدهای زیادی فصل جدید را شروع می کنیم. جام جهانی پیش روی ماست و این آخرین فازها قبل از آغاز این تورنمنت است. بازی دوستانه با پاراگوئه، یک بازی دست گرمی نیست و یک تست و محک جدی برای ما مقابل تیمی از آمریکای جنوبی است. من خوشحالم که برای اولین بار در  5 ماه اخیر تمام بازکینان را دراختیار داریم و آن بازیکنانی که سنگ بنای تیم هستند نیز تیم ملی راهمراهی خواهند کرد. ما موقعیت فوق العاده ای در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 در قاره اروپا داریم و خود را آماده سفر به برزیل می کنیم. در ماه سپتامبر می توانیم گام سرنوشت ساز را برداریم. می خواهیم بدون باخت، درگروهمان به فعالیت ادامه داده و به برزیل برسیم.»

لیست بازیکنان فراخوانده شده به اردوی تیم ملی برزیل بدین ترتیب است:

دروازه بانان: مانوئل نویر (بایرن مونیخ)، رنه آدلر (هامبورگ)

مدافعان: ژروم بواتنگ (بایرن مونیخ)، بندیک هوودس (شالکه)، متس هوملس (بوروسیا دورتموند) ، مارسل یانسن (بایرلورکوزن) ، فیلیپ لام(بایرن مونیخ)، پرمرتساکر (آرسنال)، مارسل اشملتزر (بوروسیا دورتموند)

بازیکنان خط میانی: لارس بندر (بایرلورکوزن)، سون بندر (بوروسیا دورتموند)، جولین دراسلر (شالکه)، ایلکای گوندوگان (بوروسیا دورتموند)، سامی خدیرا( رئال مادرید)، مسعوت اوزیل (رئال مادرید)، مارکو رویس (بوروسیا دورتموند)، آندره شورله (چلسی)

مهاجمان: ماریو گومز (فیورنتینا)، میروسلاو کلوزه( لاتزیو)، توماس مولر(بایرن مونیخ)، لوکاس پودولسکی (آرسنال)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 18 مرداد 1392 ا 14:23 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.