به بهانه آغاز لیگ فرانسه: دوئل میلیونرها برای فتح جام

http://u.goal.com/297700/297760_heroa.jpg

رقابت های این فصل لیگ یک فرانسه از امشب آغاز می شود و جالب اینجاست که تیم های شاغل در لیگ یک فرانسه برای اولین بار با اتکا به ثروت هنگفت مالکانشان به رقابت خواهند پرداخت. رقابت اصلی برای قهرمانی در رقابت های این فصل میان دو تیم پاری سن ژرمن و موناکو خواهد بود.

دو تیمی که با اتکابه ثروت بی پایان مالکانشان در بازار نقل و انتقالات تابستانی روی هم مبلغ 249 میلیون یورو برای خرید بازیکنان هزینه کرده اند و جالب اینجاست که سایر تیمهای حاضر دراین لیگ روی هم 85 میلیون یورو برای خرید بازیکنان پرداخته اند.

تیم پاری سن ژرمن در پایان فصل گذشته کادر فنی اش را از دست داد و کارلو آنچلوتی و لئوناردو در فصل جدید با این تیم نخواهند بود و لوران بلان سرمربی اسبق تیم ملی فرانسه هدایت این تیم را در دست خواهد داشت. البته تغییری در کادر مدیریتی این تیم (به جز جدایی لئوناردو) حاضل نشده است و ناصر الخلائیفی همچنان رئیس این تیم است و در بازار نقل و انتقالات تابستانی با پرداخت 103 میلیون یورو کاوانی، مارکینیوس و دینگت را به خدمت گرفته اند. این ستاره ها به بازیکنان بزرگی مثل زلاتان ایبراهیموویچ، اسکیل لاوتزی، لوکاس مورا، خاویر پاستوره و تیاگو سیلوا اضافه شده اند و بدون شک پاری سن ژرمن این فصل برای دفاع ازعنوان قهرمانی فصل گذشته اش در لیگ یک به مبارزه خواهد پرداخت.

اما امسال یک مدعی دیگر به جمع مدعیان قهرمانی لیگ یک اضافه شده. موناکو که اخیرا به لیگ دسته یک صعود کرده، با ثروت هنگفت مالکش دیمیتری ریبولوفلف، خریدهایی جنجالی را انجام داده و به دنبال رقابت دراین مسیر است. آنها در بازار تابستانی 146 میلیون یورو برای خرید ستاره های مدنظر کلودیو رانیری هزینه کرده اند و بازیکنانی مثل فالکائو، جیمز رودریگس، تولالان، موتینیو و بورخا لوپس اسپانیایی را به خدمت گرفته اند. آنها به علاوه اریک آبیدال و ریکاردو کاروالیو را نیز به عوان بازیکن آزاد جذب کرده اند. البته نباید قدرت تیم هایی مثل المپیک مارسی و المپیک لیون را نیز که از تیم های سابقه دار فرانسوی هستند را نادیده گرفت؛ هر چند که آنها برای مبارزه با قدرت مالی دو تیم دیگرکار سختی را پیش رو خواهند داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 18 مرداد 1392 ا 12:30 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.