راجرز: سوارس به همه لیورپولی ها بی احترامی کرد

http://u.goal.com/299500/299590_heroa.jpg

برندان راجرز، سرمربی لیورپول، اعلام کرد لوئیس سوارس با اعلام تمایلش برای جدایی از این باشگاه، به همه لیورپولی ها بی احترامی کرده است.

سوارس که به تازگی بار دیگر اعلام کرد می خواهد برای حضور در لیگ قهرمانان، لیورپول را ترک کند، تاکید کرد که مدیران این باشگاه به او قول داده بود که اگر به چمپیونزلیگ راه پیدا نکنند، با جدایی او مخالفت نخواهند کرد.

اما رفتار این مهاجم جنجالی، سرمربی قرمزها را به بسیار ناراحت کرده است. راجرز معتقد است به خاطر حمایت هایی که این باشگاه پیش از این از سوارس داشته، او باید رفتار مناسب تری داشت و به همین دلیل، او را از حضور در تمرینات تیم محروم کرد.

راجرز به خبرنگاران گفت:" هیچ قولی در هیچ موردی داده نشده و هیچ کس هم زیر قولش نزده است. باشگه و مدیر برنامه های او چندین بار با هم صحبت کردند و او دقیقا می داند که در چه شرایطی قرار دارد.

من فکر می کنم لویس می داند که در این باشگاه از چه حمایت هایی برخوردار شد؛ چیزی که در تمام فصل گذشته فراهم بود.

واضح است که من از خواندن صحبت های او بسیار ناامید شدم اما کار من تنها رسیدگی به وضع سوارس نیست. کار من جنگیدن و مراقبت از باشگاه است. من با او صحبت کرده ام و او از موضع من مطلع است. صحبت ها ما خصوصی باقی می ماند.

من مطمئنا تصمیم قاطعی در این مورد خواهم گرفت.  او به همه اعضای باشگاه بی احترامی کرد؛ آن هم به باشگاهی که همه چیزش را از آن دارد."
گفته می شد براساس بندی که در قرارداد سوارس وجود دارد، او می تواند با انتقالی 40 میلیون پوندی به باشگاه دیگری برود اما راجرز این را رد کرد.

" فکر نمی کنم بندی در قرارداد او وجود داشته باشد که او بتواند با مبلغ معینی، به باشگاه دیگر برود."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 17 مرداد 1392 ا 22:58 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.