حذف نام بیل از صفحه تاتنهام در توئیتر

صفحه رسمی باشگاه تاتنهام در توئیتر حالا دستخوش تغییراتی شده است. حالا اگر به صفحه باشگاه تاتنهام در توئیتر سری بزنید، اثری از گرث بیل  دراین صفحه نمی بینید. تا پیش از این عکس این بازیکن ولزی دراین صفحه دیده می شد ولی حالا از این تصویر خبری نیست.

شاید این ماجرا در ابتدا کم اهمیت به نظر برسد ولی نشان دهنده آن است که سران تاتنهام حساب خاصی روی بازیکن ولزی شان برای فصل آینده باز نمی کنند. این اتفاق در شرایطی رخ داده که چند هفته پیش بیل در مراسم معارفه پیراهن فصل جدید تیمش حضور داشت و چندی پیش هم بود که روی بیلبورد بزرگ میدان تایمز، تصویری از بیل را می دیدیم که برای «اچ.پی» اسپانسر جدید باشگاه تاتنهام طبیق می کرد.
حالا تصویر بیل در حالی از صفحه رسمی باشگاه تاتنهام در توئیتر حذف شده که تا اوایل ماه جولای، او  تنها بازیکنی بود که تصویرش در این صفحه دیده می شد. در اواخر ماه جولای و وقتی مذاکرات برسر احتمال جدایی او از تاتنهام و پیوستنش به رئال مادرید آغاز شد، تصویر بیل به سمت چپ صفحه منتقل شد و حالا با حذف تصویر بیل، تصاویری از دمبله، واکر، فرتونگن و لنون روی صفحه اصلی قرار گرفت.
این اتفاق در حالی رخ داده که آندره ویلاس بواس، سرمربی جوان تاتنهام اخیرا در صحبت هایی اعلام کرده که با وجود ابراز تمایل رسمی باشگاه رئال مادرید برای جذب بیل، این بازیکن ولزی فروشی نیست و همین ماجرا خشم بیل را دو چندان کرده.او حالا سران تاتنهام را تهدید کرده که در صورت ادامه یافتن این شرایط به جلسه تمرینی تیمش بازنخواهد گشت. او روز دوشنبه خیلی زود و حدود ساعت 7 صبح به کمپ تمرینی تاتنهام رفت و بعد از برگزاری جلسه تمرینی اش به کاردیف سفر کرد تا با خانواده اش دیدار کند.
بیل این روزها با مصدومیتی عضلانی دست و پنچه نرم می کند و حتی شنیده می شود که تهدید به مرگ شده است.روزنامه دیلی میل در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که این بازیکن ولزی از طریق برخی از هواداران باشگاه تاتنهام تهدید به مرگ شده . این تهدید از طریق تماسی تلفنی بود که عصر روز یکشنبه اتفاق افتاده است
این تماس تلفنی، تماس کوتاهی بود ولی درهمین تماس کوتاه، مخاطب پیغامش را به بیل منتقل کرده. پلیس انگلیس هم این تهدید را جدی گرفته و درحال بررسی این ماجرا هستند.
foton

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 17 مرداد 1392 ا 12:58 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.