قاضي و تكرار گل زيرطاقي به فجر؛ به تيم ملي بر مي گردد؟

http://u.goal.com/303300/303358_heroa.jpg

محمد قاضي اولين گلش براي استقلال را به زيباترين شكل ممكن زد ،درست مثل شوت هايي كه در ذوب آهن مي زد،با  باز كردن دست ها ،خم شدني منحصر به فرد و ضربه اي در جا .اين بار شوت او هم محكم بود هم دقيق تا يك گل زير طاقي زيبا در همان دقايق نخست نيمه دوم  استقلالي هاي حافظيه را به برد در اين بازي خارج از خانه و البته خريد جديدشان اميدوار كند.

اما محمد قاضي درست در همين ايام و مقابل همين تيم در فصل گذشته تقريبا چنين گلي به ثمر رسانده بود و شايد براي بازيكنان و هواداران فجر خاطره آن گل به نوعي زنده شد!
قاضي در بازي  هفته دوم پرسپوليس مقابل فجر  در حالي كه تيمش سه بر يك عقب بود  با يك ضربه فني زيبا و ديدني توپ را به سه كنج دروازه فجر فرستاده بود كه البته آن گل مانع از شكست تيمش نشد.
قاضي با گل زيباي خود در مسابقه شب گذشته به غير از  تكرار خاطره گلزني به فجر آن هم به زيباترين شكل ممكن هواداران استقلال را به اين فكر فرو برده كه امسال چند گل براي تيم شان خواهد زد.
فصل قبل او با كلي سر و صدا و به عنوان يك بازيكن ملي پوش به پرسپوليس آمد  و بعد از گلزني در هفته دوم  و گل به فولاد در هفته هاي ابتدايي  در طول فصل تنها يك گل ديگر به پيكان زد و با وجود مصدوميت ها و نيمكت نشيني هاي طولاني با اين آمار نا اميد كننده به كار خود پايان داد.
البته شايد همين كه آن زمان قاضي ملي پوش بود و توقع بيشتري از او مي رفت كارش را در پرسپوليس سخت كرد اما  شايد امسال قاضي براي استقلال بازيكن بهتري باشد.ظاهرا قلعه نويي هم به خاطر دوندگي هاي اين بازيكن به او اعتقاد ويژه اي دارد  اما اگر بيلان گل هاي اين مهاجم نوك جالب نباشد در استقلال هم كار برايش سخت خواهد شد.
با اين حال فعلا كه شروع فصل تازه براي قاضي نجف آبادي خيلي خوب بوده؛او از همان هفته اول بازيكن فيكس تيمش بوده  و بعد از دو بازي خوب پايش هم به گل باز شده است.آيا او  زير نظر قلعه نويي و بعد از احياي دوباره به تيم ملي بر خواهد گشت؟

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 16 مرداد 1392 ا 13:49 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.