پزشک جراح کریمیان : تا اطلاع ثانوی فوتبال ممنوع

http://u.goal.com/302200/302286_heroa.jpg

وضعیت مهدی کریمیان، هافبک تراکتورسازی که دچار سانحه‌ی رانندگی شد و روز گذشته وضعیت نابسامانی را پشت سر گذاشت، همچنان یکی از سوژه‌های خبری است که دکتر میرزایی، جراح او در خصوص آن بطور کامل صحبت می‌کند و به این نکته نیز اشاره می‌کند که او تا اطلاع ثانوی نمی‌تواند فوتبال بازی کند.

دکتر میرزائی در خصوص آخرین وضعیت کریمیان می‌گوید : "خوشبختانه کریمیان کاملا به هوش آمده و دگر خطری او را تهدید نمی کند. الان می تواند صحبت کند و هوشیار است.

کریمیان به جز ضربه ای که به سرش وارد شده و برایش مشکل ساز شده بود مشکل دیگری ندارد و تا 2 یا 3 روز دیگر از بیمارستان مرخص می شود."

یکی از نکاتی که شاید مورد سوال بسیاری از اهالی فوتبال بخصوص هواداران تراکتور باشد، زمان بازگشت کریمیان به مستطیل سبزاست که دکتر میرزایی در این‌باره می‌گوید : "تا اطلاع ثانوی نمی تواند بازی کند. باید به بهبودی کامل دست پیدا کند و بعد به فوتبال برگردد."

باتوجه به این‌که هنوز جزئیات این سانحه مشخص نشده است و همه در انتظار صحبت‌های کریمیان در مورد چگونگی رخداد سانحع هستند، میرزائی می‌گوید : " فقط خود کریمیان می تواند درباره این موضوع صحبت کند که فعلا زمان حادثه را فراموش کرده و به خاطر نمی آورد چه اتفاقی افتاده است. البته حافظه او مشکلی ندارد و اطرافیانش را می شناسد. فقط نحوه رخ دادن حادثه را به خاطر نمی آورد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 14 مرداد 1392 ا 20:35 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.