تیم ملی به جام جهانی صعود کرد چون استخوان بندیش استقلالی بود

http://u.goal.com/298400/298473_heroa.jpg

هفته‌ی دوم لیگ برتر در دوره‌ی سیزدهم در راه است و امیر قلعه‌نوئی به همراه آبی‌پوشان پایتخت میزبان تیمی است که دو سال هدایت آن‌را برعهده داشت و حاصل آن یک دبل تاریخی بود. بدون تردید حضور قلعه‌نوئی در این دیدار یک وجه جذابیت خواهد، آن‌هم برای دو تیمی که در کورس قهرمانی باهم جدال‌های فراوانی را دارند و حالا نوبت به اولین دوئل رو در رو در نیم‌فصل نخست رسیده است و امیر قلعه‌نوئی نیز این نکته را تاکید می‌کند و می‌گود :"بازي با سپاهان همواره براي ما حساسيت زيادي دارد و به طور يقين ديدار پنجشنبه شب نيز داراي حساسيت و زيبايي هاي خاص خود است."

سپاهان اصفهان و استقلال تهران به سبب شرایطی که در مسیر قهرمانی دارند، هر امتیاز می‌تواند سرنوشت آن‌ها را متحول کند. از همین‌رو دوئل در هفته‌ی نخست نیز اهمیت هفته‌های پایانی را خواهد داشت. قلعه‌نوئی که به خوبی این نکته را می‌داند پس از تمرین شاگردانش در جمع خبرنگاران می‌گوید :"هرچند هفته‌هاي ابتدايي ليگ سيزدهم را سپري مي‌كنيم، اما بازي با سپاهان به نوعي فينال ليگ است."

مجتبی جباری؛ این نام وجه مشترک دوم استقلال و سپاهان است که در لیگ جاری در ترکیب طلائی‌پوشان می‌درخشد، اما هنوز نیز معلم نیست به سبب حاشیه‌های ریز و درشتی که دارد می‌تواند در مصاف مستقیم با آبی‌پوشان پایتخت برای طلائی‌پوشان چیزی در قامت یک‌ستاره باشد یا خیر. قلعه‌نوئی بخوبی می‌داند که تا چه حد جباری می‌توانست به تیم او کمک کند و حالا تا چه می‌تواند به او ضربه بزند. با این حال قلعه‌نوئی در خصوص جدائی جباری این چنین می‌گوید : "اين بازيكن بنابر دلايلي كه از نظر خودش منطقي است به سپاهان پيوست و هواداران بايد به او و ديگر بازيكنان حريف احترام بگذارند. بسياري از بازيكنان بزرگ روزي از تيم هاي محبوب خود جدا و دوباره باز مي‌گردند و اين مساله در فوتبال امروز امري طبيعي است."

قلعه‌نوئی با این اظهار نظر خود جدائی جباری را به گردن او انداخت تا به نوعی حاشیه‌ها را کنترل کند و جو سکوها را به سمت استقلال و خودش سوق دهد تا جباری داستان کریمی برای آبی‌پوشان تکرار نکند.

قلعه‌نوئی که در پایان تمرینات آبی‌پوشان خبر از مصدومیت احمد جمشیدیان و هاشم بیک‌زاده می‌دهد و از هواداران خواهش می‌کند تا با حمایت‌شان استقلال را یاری دهند تا از امتیاز میزبانی خود حداکثر استفاده را ببرند، در واکنش به صحبت‌های کی‌روش با قاطعیت اعلام می‌کند که در لیگ قهرمانان بدون ملی‌پوشان بازی نمی‌کند و می‌گوید : "تا زماني‌كه در ليگ قهرمانان آسيا بازي داشته باشيم، بازيكنان استقلال به تيم ملي نخواهند رفت و اين حق طبيعي ما است."

نکته‌ی جالب آن است که امیر بار دیگر به این نکته که در روزهای اخیر بارها بر آن مانور شده است و حتی روزنامه‌ی استقلال نیز با چاپ عکس‌های ستاره‌های تیمش استقلال را کارخانه‌ی تولید بازیکن ملی لقب داده است، عنوان کرد که استخوان‌بندی تیم ملی را استقلال تشکیل می‌دهد و باید به نظرات دیگران احترام بگذارد. او در این رابطه می‌گوید : "اگر تيم ملي در سه بازي اخير به نتيجه خوبي رسيدن دليلش اين بود كه استخوان‌بندي اصلي آن از بازيكنان استقلال تشكيل شده بود كه هماهنگي خوبي داشتند. كي‌روش يك مربي حرفه‌اي است و با تفكرات خوب خود توانست تيم ملي را به جام جهاني برساند اما همه بايد به نظرات هم احترام بگذاريم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 8 مرداد 1392 ا 18:3 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.