گزارش روز:کراوات نایب رئیس بارسا برگردن تاتا مارتینو!!!!

طبق گزارش اختصاصی روزنامه اسپورت کاتالونیا، جراردو تاتا مارتینو، سرمربی جدید و آرژانتینی باشگاه بارسلونا میانه خوبی با لباس های رسمی ندارد و بیشتر ترجیح می دهد راحت و اسپورت لباس بپوشد و زیاد در قیدو بنداظهارنظرهایی که درمورد نحوه پوششش می شود، نیست. از همین رو، زمانی که او در زادگاهش روساریو چمدان هایش را برای سفر به بارسلونا می بست، زیاد در فکر لباسهایی که می خواهد با خودش به اسپانیا بیاورد نبود و بیشتر به فکر راحتی اش در زندگی تابستانی در بارسلونا بود. ازهمین رو او فراموش کرده و شاید هم نخواسته که زیاد لباسهای رسمی با خودش حمل کند و یادش رفته که یک کراوات در چمدانش بگذارد . کراواتی که برای حضور در مراسم معارفه رسمی اش در بارسلونا مورد نیاز بود.

او صبح روز مراسم معارفه اش در حالی در دفتر باشگاه بارسلونا حضور یافت که کراوات نزده بود و از همین رو مدیران باشگاه بارسلونا به فکر راه حلی افتادند تا تیپ سرمربی جدیدشان برای حضور در این مراسم رسمی باشد. جوانجو کاستیئو، یکی از مشاوران باشگاه کاتالان خیلی سریع راه حلش را پیدا کرد. او به سراغ مدیران حاضر در باشگاه که کراوات زده بودند رفت و به دنبال کراواتی بود که رنگش با رنگ کت و شلوار تاتا مارتینو جور باشد. جوزپ ماریا بارتومئو، نایب رئیس بارسا، کرواتی راه راه و کرم رنگ زده بود که با کت و شلوار دودی رنگ مارتینو ست می شد.   

جالب اینجا بود که بارتومئو بارها با همین کراوات در جمع خبرنگاران حضور یافته بود و درمراسم معارفه نیمار و آخرین جلسه مدیران بارسلونا که جمعه هفته گذشته برگزار شده بود همین کراوات را زده بود. او قبل از آغاز مراسم معارفه کراواتش را باز کرده و به تاتا مارتینو داد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 8 مرداد 1392 ا 17:56 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.