عمران زاده : هدف ما قهرمانی است/ سپاهان را در آزادی آچمز می کنیم

http://u.goal.com/279100/279119_heroa.jpg

آبی های پایتخت ، سخت مشغول آماده سازی خود برای جدال حساس پنج شنبه شب مقابل سپاهان اصفهان هستند تا با پشت سر گذاشتن یکی از رقبای اصلی خود ، به زعم کارشناسان از این فینال زودرس لیگ با سلامت عبور کنند . با حنیف عمران زاده مدافع بلند قامت استقلال ، در خصوص شرایط این تیم گفت و گویی داشتیم که می بینید:

*وضعیت استقلال را چطور می بینی ؟

خب شکر خدا شرایط خیلی خوبی داریم و بچه ها آمادگی استاندارد خود را پیدا کرده اند . خوشبختانه با بردی که هفته اول در تبریز کسب کردیم ، روحیه خوبی هم داریم و با تمرینات مناسب و مهندسی شده کادر فنی با قوای کامل آماده ادامه بازی ها هستیم.

*شکست گسترش فولاد در تبریز سخت نبود ؟

اصلا بازی راحتی نبود ، در اولین هفته مسابقات به دیدار تیمی رفتیم که تازه به لیگ برتر راه پیدا کرده بود و با توجه به پخش مستقیم بازی نفرات حریف انگیزه زیادی در مقابل ما داشتند ولی در نهایت این تجربه ما بود که به کمک مان آمد و توانستیم از نیمه دوم به بعد بر بازی مسلط شویم و حتی اگر بیشتر دقت می کردیم ، می
توانستیم حتی با اختلاف بیشتری هم برتری خود را تثبیت کنیم.

*برخورد برخی از هواداران گسترش هم که کلی سر و صدا به پا کرد .

به نظر من و هر آدم عاقلی که با جو آنجا روبرو شده باشد ، شعارهایی که برخی هواداران تبریزی علیه امیر خان دادند کاملا خط دهی شده بود چون محال است به یکباره کل ورزشگاه یک شعار مشخص را علیه سرمربی حریف بدهند یا به او توهین کنند . من از همین حالا نگران بازی مقابل تراکتورسازی هستم ، چرا که در ان بازی حتما 80 ، 90 هزار هوادار تبریزی به ورزشگاه می آیند و اگر قرار باشد در آن بازی هم همینطور شاهد توهین و اهانت به استقلال و امیرخان باشیم که دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود ، امیدوارم مسئولان تبریزی فکری به حال سکوها در آن بازی بکنند.

*پنج شنبه هم که به دیدار سپاهان می روید ، بازی که از حساسیت بالایی برخوردار است.

این بازی برای ما و سپاهانی ها قطعا بازی راحتی از آب در نمی آید . سپاهان یک تیم حرفه ای و قدرتمند است و کادرفنی و بازیکنان خوبی دارد ولی در مقابل ما هم داخل خانه بازی می کنیم و از امتیاز حضور هواداران مان استفاده می کنیم . هدف ما قهرمانی است و برای ما فرقی ندارد که در مقابل کدام تیم بازی می کنیم ، به نظر من بچه ها توان فنی بالایی دارند و اگر تمام توان مان را در آزادی به کار بگیریم ، به راحتیم می توانیم سپاهان را در همان نیمه اول آچمز کنیم .

*تقابل مجتبی جباری را با استقلال چطور می بینی ؟

مجتبی بازیکن خوبی است و برای ما قابل احترام ، به نظر من هواداران باید بدون توجه به حضور او در تیم رقیب ، تیم خود مان را تشویق کنند تا بتوانیم جواب کری ها را داخل زمین بدهیم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 8 مرداد 1392 ا 17:53 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.