شاهین:ما با درخشش درسوپرکاپ نظر خیلی ها را به خود جلب کردیم

 

http://u.goal.com/300200/300240_heroa.jpg

نوری شاهین ستاره باشگاه بوروسیا دورتموند براین باور است که تیمش با برد2-4 مقابل بایرن مونیخ در سوپرکاپ آلمان گام مثبتی رو به جلو برداشته است

این نتیجه در حالی به دست آمدکه بوروسیا دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ماه می ومغلوب بایرن شده بود و دررقابت های بوندس لیگا هم بعد از بایرن به نایب قهرمانی رسیده بود.اما آنها در سوپرکاپ آلمان توانستند مانع از رسید پپ گواردیولا به اولین جام قهرمانی اش با بایرن شوند.

حالا نوری شاهین در صحبت هایی گفته:« آماده سازی های بایرن برای سوپرکاپ آلمان فوق العاده بود. آنها در بازیهای دوستانه تابستانی نزدیک 60 گل زده بودند و به ندرت گلی را دریاتف کردند. آنها خیلی تاثیرگذار بودند و قطعا تیم های مختلف به این احترام زیادی می گذارند. البته ما هم با عملکرد خوبمان ، توجه سایرین را به خود جلب کرده ایم. ما با قهرمانی در سوپرکاپ نشان دادیم که عملکرد پایه ای خوبی داشته ایم و حالا باید منتظر شروع فصل جدید باشیم.»

شاهین به علاوه بر این باور است که دورتموند اخیرا قدرت واقعی اش را اثبات کرده است:« بازی سوپرکاپ  آلمان برای تازه واردان خیلی مهم بود. آنها جو حاکم برورزشگاه را دیدند. پیر امریک آئوبامیانگ با یک پاس گل توانایی هایش را نشان داد و سوکراتیس پاپاستاتوپولوس هم با ثبات خوبی بازی می کرد؛ در مجموع روز خوبی برای ما و برای بازیکنان جدید تیممان بود.»

اولین بازی بایرن دربوندس لیگا روز 10 آگوست مقابل آگزبورگ برگزار خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 7 مرداد 1392 ا 22:17 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.