درخواست چلسی از لمپارد: برای خودت یک تیم دیگر پیدا کن


Frank Lampard of Chelsea profile pic

فرانک لمپارد، ستاره باتجربه و توانای باشگاه چلسی، روزهای سختی را پشت سرمی گذارد. او که سالهاست پیراهن آبی های لندنی را برتن می کند و یکی از بازیکنان افسانه ای این باشگاه محسوب می شود در بازی یکشنبه شب تیمش مقابل استون ویلا که با برد 0-8 چلسی به پایان رسید نمایش درخشانی داشت.

اما اخیرا سران چلسی موضوع دردناکی را به او اعلام کرده اند و طبق گزارش منتشره در روزنامه سان به این بازیکن 34 ساله گفته شده که روزهای حضورش در ترکیب آبی ها به سر آمده و باید از ابتدای ژانویه و در بازار نقل و انتقالات زمستانی برای خودش به دنبال تیم جدیدی باشد.

یکی از منابع آگاه استمفورد بریج اعلام کرد:«فرانک کاملا ناراحت است. او می خواهد به بازی کردن برای چلسی ادامه دهد ولی سران باشگاه از او خواسته اند تا در بازار زمستانی برای خودش به دنبال تیم جدیدی باشد. لمپارد اصلا نمی تواند این را باور کند. تمام میل و آرزوی او بازی کردن برای چلسی است و این باشگاه برای او همه چیز است.»

البته این طور به نظر می رسد که وفاداری های لمپارد، اهمیت خاصی برای سران چلسی ندارد و آنها از ستاره انگلیسی شان خواسته اند تا تیم را ترک کرد. درفصل گذشته، لمپارد در قهرمانی تیمش در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا موثر بود و با این تیم 3 قهرمانی در لیگ برتر، 4 قهرمانی در اف ای کاپ و 2قهرمانی در لیگ کاپ به دست آورده.

قرارداد لمپارد با چلسی در تابستان پیش رو به پایان می رسد و او امیدهای فراوانی داشت که نمایش های خوب اخیرش در زمین مسابقه، سران این باشگاه را برای تمدید قراردادش متقاعد کرده باشد..ولی گویا از تمدید قرارداد خبری نیست و قبل از بازی با استون ویلا به او گفته شده که به دنبال تیم جدیدی باشد.

این منبع نزدیک به سران چلسی ادامه داد:« فرانک واقعا باشگاه را می پرستند؛ به ویژه هواداران این تیم را و دوست دارد تا فوتبالش را در استمفورد بریج به پایان ببرد.لمپارد بعد از تمام کارهایی که برای چلسی انجام داده، نمی تواند باور کند که سران باشگاه او را از تیمشان به همین اسانی بیرون می اندازند.هر کسی که عملکرد لمپارد در بازی با استون ویلا را دیده باشد، متوجه می شود که لمپارد بهترین بازیکن تیمش در این بازی بود. تازه به یاد داشته باشید که او در حالی گام به این بازی گذاشته بود که می دانست سران چلسی او را نمی خواهند و ارائه یک چنین بازی ای از سوی او نشان دهنده حرفه ای گری باورنکردنی لمپارد است.»


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 6 دی 1391 ا 12:53 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.