دل بوسکه: کسی را به خاطر باخت به برزیل تنبیه نمی کنیم

 

http://u.goal.com/289100/289176_heroa.jpg

بیسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا در صحبت هایی به آنالیز شرایط تیم ملی این کشور پرداخته

او قرار است تا در روز 9 آگوست لیست بازیکنان فراخوانده شده به اردوی ماتادورها را اعلام کند و این تیم روز 14 آگوست در گوایاکیل مقابل تیم ملی اکوادور در دیداری دوستانه به میدان خواهد رفت.

دل بوسکه درمورد بازیکنان فراخوانده شده به اردوی ماتادورها گفت:« بازیکنان جوانی را به تیم دعوت خواهیم کرد. تعدادی از بازیکنان همیشگی را  هم به تیم دعوت خواهیم کرد. البته قرار نیست که برخی از بازیکنان را به خاطر باخت به برزیل در فینال جام کنفدراسیون ها جریمه کنیم.»

دل بوسکه ادامه داد:« ما نگرانی هایی داریم. چرا که باید در روز 9 آگوست لیست بازیکنان فراخوانده شده را اعلام کنیم. این لیست کمی جنجالی است. چرا که هیچ یک از بازیکنانی که معمولا در تیم ملی هستند، کار نادرستی انجام نداده اند که بخواهیم آنها را به تیم دعوت نکنیم.همه آنها همیشه ارزشهای زیادی دارند و قرار بر این نیست که کسی را تنبیه کنیم. چون ما در شرایطی مقابل برزیل شکست خوردیم که تمام بازیکنان تیممان نهایت تلاششان را به کار گرفته بودند.»

سرمربی تیم ملی اسپانیا در ادامه به این نکته اشاره کرد که علاوه بر بازیکنانی که معمولا در اردوی تیم هستند، برخی از بازیکنان جوان که در یورو زیر 21 سال نیز خود درخشیده بودند را به اردوی تیم دعوت خواهد کرد:« از یک سو ما بازیکنان جوانی داریم که در حال درخشش هستند . می خواهیم کمی هم به آنها بها بدهیم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 5 مرداد 1392 ا 16:30 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.