بایرن مونیخ - بوروسیا دورتموند : جدال غول های آلمانی در سوپر جام/گوتزه,دورتموند مسئله این است!

http://u.goal.com/295600/295658_heroa.jpg

امشب بوروسیا دورتموند و بایرن مونیخ در شرایطی به مصاف هم می روند که چند ماه گذشته در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر هم قرار گرفته بودند،دیداری که با قهرمانی قرمز پوشان آلیانس آرنا به پایان رسید.

با تمام این اوصاف این دو تیم یک بار دیگر در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به جدال هم می روند اما با این تفاوت که این بار پپ گواردیولا سکان هدایت باوارایی ها را بر عهده دارد.این دیدار نخستین تجربه رسمی و البته مهم گواردیولا در بایرن مونیخ به عنوان سرمربی خواهد بود.

برای بوروسیا دورتموند احتمالا خرید جدید این تیم یعنی اوبامینگ نخستین دیدارش را با پیراهن دورتموند انجام خواهد داد در حالی که ظاهرا میختاریان به این بازی نمی رسد و حضور بلازیکوفسکی هنوز مشخص نیست.بنابراین انتظار می رود تا یورگن کلوپ تغییراتی در ترکیب اصلی تیمش انجام دهد.

برای بایرن مونیخ که پپ گواردیولا را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرده بازیکنانی چون فرانک ریبری و مانوئل نویر نمی توانند به میدان بروند و مجبورند از روی سکوها بازی تیم شان را دنبال کنند و حتی ماریو گوتزه خرید جدید بایرنی ها و بازیکن سابق بوروسیا دورتموند نمی تواند به دلیل مصدومیتی که دارد تیمش را برابر باشگاه سابقش همراهی کند که می توانست از حاشیه های جالب این دیدار تماشایی باشد.

ترکیب احتمالی دو تیم

بوروسیا دورتموند : وایدنفلر ، گروکروتز،سابوتیچ،هوملس،اسشملزر،بندر،نوری شاهین ،هافمن،گاندوغان،رئوس و لواندوفسکی

بایرن مونیخ : استارک ،لام ،بوآتنگ ،فن بویتن،آلابا ،تیاگو ،روبن،مولر،کروس ،شکیری و مندزوکیچ


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 5 مرداد 1392 ا 16:25 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.