آخرین وضعیت کرار جاسم با استقلال ونجف
 
شرایط پیچیده خرید عراقی استقلال باعث شده که برخی اخبار از منتفی شدن حضور کرار در جمع آبی پوشان حکایت داشته باشند.
جاسم کرار هنوز به ایران نرسیده برای استقلال حاشیه درست کرده است.
بازیکن عراقی سابق استقلال که قرار است امسال جایگزین مجتبی جباری در خط میانی این تیم شود در شرایطی با استقلال قرارداد بسته که هنوز درگیر بازیهای تیمش در لیگ عراق است.
کرار که به صورت قرضی در تیم نجف توپ می زند در بازی این تیم مقابل السلیمانیه عراق 2 گل به ثمر رساند و 2 پاس گل داد.
کرار که پیش از این گفته بود طی یکی دو روز آینده به ایران می آید به گفته مدیر برنامه هایش هفته آینده و بعد از صدور رضایتامه اش راهی ایران خواهد شد تا برای استقلال بازی کند.
شهبازی یکی از مسئولان سازمان لیگ حرفه ای درباره وضعیت کرار عنوان کرد: ما هنوز پرونده او را ندیده ایم که بدانیم او بازیکن آزاد است یا نه. از نظر ما بازیکن آزاد بازیکنی است که قبل از 15 تیر قراردادش با باشگاه گذشته اش به پایان رسیده باشد اما چون فرصتی برای عقد قرارداد با باشگاه جدیدش نداشته ، می تواند بعد از شروع لیگ هم با باشگاهش قرارداد ببندد.

با اینکه مدیر برنامه های کرار مدعی شده که نجف تنها دو بازی دیگر در لیگ عراق دارد اما در صفحه لیگ عراق در سایت فیفا نجف هنوز 5 بازی دیگر تا آخر فصل دارد.

لیگ عراق با حضور 18 تیم انجام می شود که نجف از 29 بازی گذشته اش 37 امتیاز گرفته و تیم دهم جدول است.

از طرف دیگر سایت goalzz در گزارش خود از بازی نجف مقابل سلیمانیه به این نکته اشاره کرده که این بازی از هفته دوازدهم لیگ برگزار شده است. موسوی،مدیر برنامه های کرار درباره این ابهامات اظهار داشت: این بازیها مربوط به فصل گذشته است. قرارداد جاسم با باشگاه نجف اول ماه جولای – 24 روز قبل – به پایان رسیده و او بعد از گرفتن رضایتنامه از باشگاه قبلی اش به ایران می آید.

نکته جالب درباره موسوی این است که او بر خلاف تصور همگان مدیر برنامه های کرار نیست. آنطور که او می گوید، ایجنت کرار فردی کویتی است و او تنها وکیل تام الاختیار بازیکن عراقی محسوب می شود که از طرفش حق امضا دارد.
بر اساس ماده 18 آیین‌ناه فیفا، بازیکنان می‌توانند شش ماه مانده به پایان قراردادشان با تیم جدید قرارداد امضا کنند و از این نظر هم حضور کرار در استقلال به شرط آوردن فسخ‌نامه قراردادش با تیم نجف بدون مشکل است.
قرار است مسولان استقلال در هفته جاری وضعیت نهایی کرار را با آبی پوشان مشخص کنند

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 4 مرداد 1392 ا 23:24 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.