ادعای مارکا: بیل را مادریدی بدانید

http://www.ronaldo7.net/news/2012/cristiano-ronaldo-613-playing-vs-gareth-bale-in-real-madrid-vs-tottenham-in-2011.jpg

فلورنتینو پرز پس از معارفه نیمار، کاملا روی خرید بیل تمرکز کرده است. پس از خرید نیمار، عملیات مذاکره با تاتنهام بلافاصله به جریان افتاد. به علت اینکه بیل مالک تبلیغاتی به مانند نیمار ندارد، خوسه آنخل سانچز مدیر کل رئال مادرید حدس زده بود که رقم انتقالش چیزی در حدود ۱۰۰ میلیون یورو خواهد بود.

به گزارش مارکا، بیل را باید بازیکن رئال بدانیم و در راه این انتقال چندین موضوع قابل ذکر است.

زیدان، حامی‌ اصلی‌ او

زیدان، از ماه‌ها پیش پرز را برای این خرید ترغیب کرد. در فوریه، زیدان بازی بیل برابر لیون را دید و در بازگشت به پرز گفت: "او همان شماره یک است. بازیکنی است که می‌‌تواند چمپیونزلیگ را به مادرید بیاورد. نه تنها قدرت بدنی بالایی‌ دارد که سرعت او نیز بسیار بالا است."

  ۱۰۰ میلیون یورو

یک ماه پیش اولین گفتگو رسمی‌ پرز و دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام شکل گرفت. لوی در ابتدا گفت که بیل را نمی‌‌فروشد اما پس از آن درخواست مبلغ ۱۰۰ میلیون پوند (۱۱۶ میلیون یورو) را کرد. با این رقم مادریدی‌ها سعی‌ در وارد کردن بازیکنی از تیمشان به این معامله کردند. رئال مادرید در ابتدا آنخل دی ماریا را پیشنهاد داد اما تاتنهام خسه، مهاجم جوان و آقای گل لیگ دسته دوم اسپانیا را می‌‌خواست که لوس بلانکوس شدیدا با آن مخالف بود.

پیشنهاد رئال مادرید

همه چیز نشان از این دارد که رئال مادرید پیشنهادش را در هفته‌های اخیر به تاتنهام ارائه کرده است. آنها قیمت را تا ۸۵ میلیون یورو پایین آوردند اما فابیو کوئنترائو را وارد این معامله کردند. با این حال به نظر می‌‌رسد که این پیشنهاد رد شده باشد. لوی کاملا اوضاع را در اختیار خود داشت تا اینکه گرث بیل با وی ملاقات کرد و گفت که می‌‌خواهد باشگاه را ترک کند. لوی می‌‌دانست که پرز با رفتن نیمار به بارسلونا، حتما باید بیل را به مادرید بیاورد و شرطش برای جدایی این بازیکن ولزی را شکسته شدن رکورد نقل و انتقالات که در حال حاضر با ۹۴ میلیون یورو در اختیار رونالدو است، گذاشت.

۶ فصل، ۱۰ میلیون یورو دستمزد

پیش از این رئال مادرید حتما باید خود بازیکن را راضی‌ می‌‌کرد. در ابتدا آنها با تلفن صحبت کردند اما نقطه اصلی‌ مجرا زمانی‌ اتفاق افتاد که در تاریخ ۲۵ ژوئن، آنها پیشنهاد ۶ فصل حضور در رئال مادرید و مبلغ ۱۰ میلیون یورو دستمزد سالیانه را دادند و برای وی، شماره ۱۱ را رزرو کردند. رئال مادرید به مدیر برنامه‌های بیل گفت که باید در برابر رسانه‌‌ها احترام تاتنهام را به طور کامل نگه دارد. باشگاهی که در ۱۷ سالگی به بیل اعتماد کرد. مدیر برنامه‌های بیل به مادرید قول داد که هر پیشنهادی از منچستریونایتد را رد کند.

دیدار در لوس آنجلس

بین روز‌های ۲۹ جولای تا ۴ آگوست این انتقال نهایی‌ خواهد شد. رئیس باشگاه رئال مادرید، کاروان ورزشی این تیم را در ایالت متحده همراهی می‌‌کند و در اولین دیدار به مصاف فینیکس خواهند رفت. در آنجا پرز بار دیگر به دیدار دنیل لوی خواهد رفت. در انتها دو باشگاه تقریبا به توافق رسیده اند و خود تاتنهام هم می‌‌داند که این گرث بیل می‌‌خواهد در مادرید به بازی خود ادامه بدهد.

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 3 مرداد 1392 ا 18:39 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.