قلعه‌نویی: امیدوارم فوتبال تماشاگرپسندی را شاهد باشیم

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم استقلال، در نشست مطبوعاتی پیش از بازی با گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: پیش از هر چیز باید بگویم خیلی خوشحالم که یک بار دیگر به تبریز آمدم. تیم ما هم مثل تمام تیمها مشکلات خاص خود را تا پیش از شروع بازی‌ها داشت. با همه اینها، از هفته گذشته شرایطمان بهتر شد و مخصوصا بازی مقابل ذوب‌آهن خیلی به ما کمک کرد. به همین دلیل امیدوارم بازی خوبی را در مصاف با گسترش فولاد شاهد باشیم تا کسانی که حتی از گیرنده‌های تلویزیونی آن را می بینند از بازی لذت ببرند.
وی ادامه داد: گسترش فولاد تیمی باانگیزه است و آقای خطیبی یکی از سرمایه‌های مربی‌گری در آینده فوتبال ما خواهد بود. ما هم نسبت به استقلال فصل گذشته شرایط بهتری داریم و بازیکنان خوبی را جذب کردیم ولی چند بازیکن‌مان از جمله نکونام، کرار و آندو هنوز به ما اضافه نشده‌اند. با اینحال نفراتی که داریم می‌توانند با تاکتیک‌های مختلف، آن چیزی را که می‌خواهیم ارائه دهند.
قلعه‌نویی در خصوص تیم گسترش فولاد نیز تصریح کرد: شروع لیگ همیشه سخت است مخصوصا اینکه باید از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم. اما در مورد گسترش فولاد باید بگویم خوشحالم که زحمات آقای زنوزی، مالک باشگاه گسترش فولاد به ثمر رسید.آنها با بازی‌های خوب به لیگ برتر آمدند و انگیزه زیادی هم برای اولین بازی‌شان که پخش مستقیم است، دارند.
وی ادامه داد: تنها فیلمی که از این تیم دیده‌ام، مربوط به بازی تدارکاتی‌شان مقابل نفت تهران بود. گسترش فولاد فوتبال خوبی بازی می‌کند. آنها در خط هافبک نقطه قوت دارند که این می‌تواند برای ما مشکل‌ساز باشد. با اینحال امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.
سرمربی استقلال درباره هواداران تراکتورسازی و قدردان بودن آنها نیز تصریح کرد: همه هواداران ما عاشق تیم‌های خود هستند ولی هواداران تبریزی از شهر خود به شهرهای دیگر می‌روند و جو خوبی را ایجاد می‌کنند. به روح مادرم که آخرین قسمم بود دوست داشتم یکسال دیگر در تراکتور می‌ماندم ولی دوستان شرایطی را ایجاد کردند که مانع از محقق شدن این امر شد. شعارهایی که علیه من داده شد برنامه‌ریزی شده بود. با این حال ارتباط خوبی با مدیرعامل جدید تراکتورسازی دارم. این را هم بگویم که فوتبال تمام می‌شود ولی دوستی‌ها می‌ماند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 3 مرداد 1392 ا 16:56 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.