آیا قهرمانی راه قهرمانی پرسپولیس را در پیش گرفته است؟/نصیرزاده تائید کرد : قهرمانی اشتباه کرد !

http://u.goal.com/299000/299078_heroa.jpg

در دقیقه‌‌ی دوازدهم بازی بود که روی یک سانتر از جناح راست توسط هادی نوروزی روی دروازه‌ی تراکتور، توپ با برخورد ناگهانی به دست‌های مدافع تراکتور سوت عجیبی را از سوی محسن قهرمانی به نشانه‌ی پنالتی به سود پرسپولیس در پی داشت که حتی موجب تعجب بازیکنان پرسپولیس نیز شد چه برسد به بازیکنان تراکتور و شخص مجید جلالی.

در پایان نیمه‌ی نخست همه چشم انتظار قضاوت کارشناس‌های داوری بر روی خروجی‌ها خبرگزاری‌ها بودند که هوشنگ نصیرزاده، یکی از کارشناس‌های خبره‌ی داوری نظر خود را در این‌باره اعلام کرد و پنالتی پرسپولیس را کاملا غلط اعلام کرد او در این‌باره گفته است :

"محسن قهرمانی در صحنه‌ای را پنالتی گرفت که روی آن تسلط نداشت  در آن صحنه توپ به دست بازیکن تراکتورسازی برخورد نکرد  و زاویه محسن قهرمانی نیز طوری نبود که بتواند پنالتی را تشیخص دهد.

قهرمانی باید در این صحنه  از کمک خود کمک می گرفت و نظر او را  در این باره جویا می شد. در واقع قهرمانی در این صحنه حدسی پنالتی گرفت درحالی‌که خطایی رخ نداده بود."

البته شانس با محسن قهرمانی یار بود که لک با یک سوپر واکنش ناجی دروازه‌ی تراکتور در آن صحنه بود در غیر این‌صورت او باید در انتظار واکنش‌های سخت تراکتوری‌ها می‌ماند !

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 3 مرداد 1392 ا 16:43 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.