صالح : از نظر فنی نسبت به پارسال قوی تر شده ایم

http://u.goal.com/293600/293651_heroa.jpg

استقلال تهران در حالی فردا به جدال گسترش فولاد تبریز می رود که پس از انجام تست آمادگی جسمانی بازیکنان این تیم ، آبی ها امروز از ساعت 17 عصر راهی تبریز می شوند تا مقابل تیم این شهر صف آرایی کنند مجید صالح مربی استقلال در خصوص شرایط این تیم پس از اتمام پیش فصل نقل و انتقالات و در آستانه رقابت های لیگ گفت : بازیکنان بزرگی به جمع ما اضافه شده اند و البته در این میان عده ای از نفرات مان هم از تیم جدا شدند .
در مجموع باید گفت که  تیم امسال به مراتب از استقلال قهرمان لیگ سیزدهم قوی تر و منسجم تر شده است و به طبع حرف های بیشتری نیز برای گفتن دارد صالح همچنین درباره سبک بازی های استقلال در رقابت های پیش رو نیز افزود : با توجه به تغییراتی که در مجموعه ما اعمال شده و با نفرات جدیدی که جذب کردیم طبعا ترکیب تیم تغییر کرده و به تبع آن سبک بازی های استقلال نیز تغییر خواهد کرد کرد .
در فصل آتی تفکرات هجومی بیشتری را در تیم پیاده می کنیم تا بازی هایی باب طبع هواداران را از استقلال شاهد باشیم دستیار ارشد قلعه نویی در آخر نیز با اشاره به وضعیت ترکیب اصلی استقلال برای بازی با گسترش فولاد اضافه کرد : حتی خود بنده هم به عنوان مربی تیم هنوز از ترکیب اصلی خبر ندارم . فکر می کنم طبق رسم همیشگی بازی ها ، امشب امیرخان با جلسه ای که با ایشان خواهیم داشت ، ارنج اصلی را برای بازی فردا مشخص می کنند . فقط امیدوارم که با شکست تیم گسترش در این دیدار ، گام اول را برای رسیدن به وضعیت ایده آل مان محکمتر برداریم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 2 مرداد 1392 ا 19:11 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.