مورینیو: فشار برای قهرمانی روی پیگرینی بیشتر از من است

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، اعلام کرد که در فصل پیش رو، بیش از اینکه روی او تیمش فشار باشد، روی مانوئل پیگرینی و منچسترسیتی فشار است.

در حالی که آبی ها در این تابستان تنها شورله و فن خینکل را به خدمت گرفتند، منچسترسیتی حدود 116 میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید هزینه کرد.

مورینیو معتقد است که تیم جوانش نیاز به یادگیری بیشتری دارد اما از منچسترسیتی به خاطر هزینه های هنگفتش، انتظار بیشتری برای کسب جام می رود.

او در گفتگو با خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که آیا انتظارات از منچسترسیتی باید بیش از چلسی باشد، گفت:" البته. بازیکنان جوان در بهترین روزهای شان قرار ندارند. آنها نیاز به یادگیری دارند و نیاز به زمان تا به اوج برسند.

http://u.goal.com/297800/297848_heroa.jpg

من بازیکنانی که آنها به خدمت گرفته اند را می شناسم. ما در مورد خسوس ناواس و آلوارو نگردو صحبت می کنیم؛ دو بازیکنی که سابقه قهرمانی در جهان و اروپا را در کارنامه دارند.

استوان یووتیچ در دو سال اخیر یکی از بهترین بازیکنان سری آ بود. او 5 سال در فیورنتینا بازی کرد؛ در بالاترین سطح سری آ. فرناندینیو یک بازی ساز باتجربه است.

فکر می کنم آنها بازیکنانی هستند که بازی های خوب شان کسی را متعجب نمی کند. اگر به سن و سال آنها نگاه کنید، به پختگی آنها، می بینید که آنها در بهترین سال های بازی شان به انگلیس آمده اند و نیازی به تطبیق پیدا کردن ندارند و یا اینکه بخواهند چیزی یاد بگیرند.

آنها بازیکنانی هستند که علی رغن جوانی، بسیار باتجربه و در اوج دوران حرفه ای شان هستند. آنها خریدهای خیلی خیلی خوبی داشتند. این من را متعجب نکرده است زیرا این پول را داشتند و همین طور از تجربه و دانش کافی برخوردار هستند. آنها افرادی در باشگاه شان دارند که اطلاعات زیادی در مورد فوتبال دارند."

او همچنین در مورد کسی جام قهرمانی در رقابت های این فصل با چلسی گفت:" اگر بتوانیم با این بازیکنان به جامی دست پیدا کنیم، به دلایل بسیار، بهترین خواهد بود.

در اولین دوره حضورم در چلسی، رسانه ها فشار زیادی روی من وارد کردند. آنها دائما می گفتند " تو این را خریدی، تو چنین پولی خرج کردی، تو جام را خریدی"

امیدوارم اکنون آن سمت قضیه را هم ببینند. قهرمانی همیشه دشوار است. می توانید بازیکنان خوبی داشته باشید اما مشکلات تان از نوع دیگر است."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 2 مرداد 1392 ا 18:40 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.