آسمان خراش در استقلال!

Dutch play-offs: FC Groningen - FC Utrecht, Goran Lovre and Wesley de Ruiter (foto PRO SHOTS)

استقلالی ها به احتمال فراوان امروز آخرین خرید فصل خود را انجام خواهند داد . گوران لاوره بازیکن 30 ساله صربستانیبلژیکی با 1 متر و 90 سانتی متر قد در شرایطی صبح جمعه وارد ایران شده که قرار است در پست تخصصی خود یعنی هافبک نفوذی برای استقلال به میدان برود .

اولین نکته جالب درباره گوران می تواند باشگاه قبلی او باشد : پارتیزان بلگراد که به نسبت دیگر خارجی های لیگ برتر از باشگاه سرشناسی به فوتبال ایران می پیوندد . لاوره متولد زاگرب است و سابقه بازی در تیم زیر 23 سال صربستان را در المپیک آتن دارد . او در همین فصل به همراه پارتیزان بلگراد در مسابقات پلی آف لیگ قهرمانان اروپا مقابل یک تیم قبرسی بازی کرده است و در گذشته هم سابقه حضور در لیگ قهرمانان اروپا و جام یوفا را در کارنامه دارد .

 

گوران در طول سالهای گذشته در 4 باشگاه حضور داشته : اندرلشت بلژیک ، گرونیگن هلند ، بارنزلی انگلیس و پارتیزان بلگراد . لاوره یکی از بهترین دوران بازی خود را در تیم گرونیگن در سوپر لیگ هلند انجام داد و در اینترنت هم فیلم های فراوانی از بازی های او در چند فصلی که در گرونیگن حضور داشته ، موجود است . البته گوران در فصل جاری فقط 6 بازی برای تیم پارتیزان انجام داده و به دلیل نیمکت نشینی تصمیم به ترک این تیم گرفته است . پارتیزان اکنون در صدر جدول لیگ صربستان قرار دارد و ستاره سرخ بلگراد با اختلاف در رده دوم قرار دارد .

فیلم های این بازیکن صربستانی 14 روز قبل توسط قلعه نویی و فتح الله زاده مورد بررسی قرار گرفته و با تایید نهایی کادر فنی به ایران آمده است . گوران در دو روز گذشته مشغول تست پزشکی بود و به احتمال فراوان پس از رای کمیته انضباطی در خصوص فسخ قرارداد توزی ، تا ساعاتی دیگر او به جمع آبی پوشان خواهد پیوست .

گفته می شود که مبلغ قرارداد او برای 6 ماه آینده 120 هزار دلار است .

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 4 دی 1391 ا 13:10 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.