اعتراض شدید فرگوسن به حرکت بازیکن سوانسی؛ ممکن بود فن پرسی کشته شود

EPL - Swansea City v Manchester United, Robin Van Persie and Ashley Williams سرالکس فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد، با اعتراض به حرکت اشلی ویلیامز، بازیکن سوانسی، اعلام کرد که این حرکت می توانست موجب مرگ رابین فن پرسی شود.

سرمربی اسکاتلندی شیاطین سرخ همچنین با اعتراض به عملکرد مایکل الیور، داور دیدار، خواهان محرومیت طولانی مدت مدافع سوانسی شد.

او در گفتگو با اسکای اسپورتس گفت:" آن یک خطاب واضح روی فن پرسی بود. داوری امروز هم علیه ما بود. داور عملکرد فوق العاده بدی داشت.

می دانم او داور جوانی است اما من از عملکرد او بسیار ناامید شدم. او خطا روی فن پرسی را کاملا دید. ممکن بود او کشته شود. فکر می کنم اتحادیه فوتبال باید این صحنه را بازبینی کند. او تنها یک کارت زرد گرفت اما باید برای مدتی طولانی محروم شود زیرا این صحنه یکی از خطرناک ترین صحنه هایی بود که من در طول زندگی ام در زمین فوتبال دیدم.

کاملا عمدی بود. بازی متوقف شده بود اما او آن حرکت را کاملا مقابل داور انجام داد. او کاملا می توانست بازیکن ما را بکشد. "

فرگی همچنین در مورد بازی گفت:" ما دو امتیاز را از دست دادیم. ما آنها را تحت فشار گذاشتیم. باورنکردنی است که نتوانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 3 دی 1391 ا 23:47 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.