پشت پای دانمارکی به فرگی!

Wayne Rooneyمنچستریونایتد در دیداری خارج از خانه مقابل سوانسی متوقف شد تا فاصله اش با رقیب همشهری به 4 امتیاز کاهش پیدا کند.

در این دیدار مایکل لادروپ، سرمربی سوانسی، تیمش را با دو تغییر نسبت به دیدار قبل مقابل تاتنهام راهی میدان کرد و وورم و آگوستین را به جای ترمل و کی سونگ یئونگ به میدان فرستاد.

در سمت مقابل فرگوسن هم با دو تغییر نسبت به دیدار قبل که هر دو در خط دفاعی بود، تیمش را به مصاف سوانسی فرستاد. ویدیچ و جانی اونز در این دیدار جای فردیناند و اسمالینگ را گرفتند.  

این دیدار همچنین نبرد بهترین گلزنان این فصل لیگ برتر، فن پرسی و میچو نیز بود. ستاره اسپانیایی سوانسی می توانست اولین گلزن این دیدار باشد اما ضربه او راهی به چهارچوب شیاطین سرخ نداشت.

 

در مقابل این تیم میهمان بود که خیلی زود با ضربه پاتریس اورا به گل رسید. ضربه کرنر فن پرسی از سمت راست، توسط مدافع فرانسوی به گل اول بازی تبدیل شد. این سومین گل این فصل اورا بود.

اما این برتری تنها 13 دقیقه پا برجا ماند و میچو چهاردهمین گل این فصل خود را به ثمر رساند. دفع ناقص دخه آ روی ضربه دی گوسمان، با فرصت طلبی میچو به گل تساوی سوانسی تبدیل شد.

اعتماد به نفس بازیکنان سوانسی با این گل به شدت افزایش پیدا کرد و چیزی نمانده بود که توسط دی گوسمان به گل دوم برسند اما واکنش خوب دخه آ مانع باز شدن دوباره دروازه منچستریونایتد شد.

البته شاگردان فرگوسن هم موقعیت هایی داشتند اما والنسیا و یانگ آنها را از دست داند تا نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد.

نیمه دوم را یونایتدها بهتر آغاز کردند اما این سوانسی بود که اولین موقعیت جدی این نیمه را توسط راتلج به وجود آورد اما بار دیگر دخه آ با واکنشی مناسب دروازه تیمش را نجات داد.

رفته رفته بازیکنان منچستریونایتد کنترل میانه زمین را در اختیار گرفتند اما موقعیت هایی که رونی و یانگ برای مهاجمان تیم شان ایجاد کردند، منجر به گل نشد.

البته در یک صحنه هم ضربه فن پرسی روی موقعیت خوبی که رونی برای او ایجاد کرد، به تیر دروازه خورد. در یک صحنه دیگر ضربه سر کریک روی پاس فن پرسی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در نهایت بازی با همان نتیجه پایانی نیمه اول، به اتمام رسید تا اختلاف در صدر جدول به 4 امتیاز کاهش پیدا کند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 3 دی 1391 ا 23:36 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.